Univerzális menü

Bosch kézifék kötél 1262mm

Citroen Xantia
Cikkszám: 1 987 477 439
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 1622500
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
12 580 Ft
-12%
Online ár:
11 040 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
TRW kézifék kötél 1265mm
Gyártó: TRW
Cikkszám: GCH1065
Kártyaszám: 1622543
14
5 800 Ft-tól
Hossz [mm]:
1 265
Fék fajta:
Tárcsafék
Részmetszet:
külső rész
Páros cikkszám:
GCH1064
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

CITROEN (4745 G5)
PEUGEOT (4745 G5)

TALBOT (4745G5)


További olvasom
Szükséges darabszám
1
Hossz [mm]
1 262
Tovább olvasom

1.6 i Benzin 1580 65kW (88LE) 1580ccm BFZ (XU5JP) 2266

1.8 i 16V Benzin 1761 81kW (110LE) 1761ccm LFY (XU7JP4) 5141

1.8 i Benzin 1761 66kW (90LE) 1761ccm LFX (XU7JB) 8357

1.8 i Benzin 1761 74kW (101LE) 1761ccm LFZ (XU7JP) 2267

1.9 D Dízel 1905 50kW (68LE) 1905ccm DJZ (XUD9A) 4045

1.9 D Dízel 1905 51kW (69LE) 1905ccm D9B (XUD9A/L) 4046

1.9 SD Dízel 1905 55kW (75LE) 1905ccm DHW (XUD9SD) 5556

1.9 Turbo D Dízel 1905 66kW (90LE) 1905ccm DHX (XUD9TF/BTF)DHY (XUD9TE/Y) 4029

2.0 HDI 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 13186

2.0 Turbo Benzin 1998 108kW (147LE) 1998ccm RGX (XU10J2TE) 5140

2.0 i 16V Benzin 1998 110kW (150LE) 1998ccm RFT (XU10J4/Z) 4044

2.0 i 16V Benzin 1998 112kW (152LE) 1998ccm RFY (XU10J4/Z) 2269

2.0 i 16V Benzin 1998 97kW (132LE) 1998ccm RFV (XU10J4R) 5142

2.0 i Benzin 1998 89kW (121LE) 1998ccm RFX (XU10J2C) 2268

2.1 Turbo D 12V Dízel 2088 80kW (109LE) 2088ccm P8C (XUD11BTE) 5143

1.8 i 16V Benzin 1761 81kW (110LE) 1761ccm LFY (XU7JP4) 11082

1.8 i Benzin 1761 66kW (90LE) 1761ccm LFX (XU7JB) 8358

1.8 i Benzin 1761 74kW (101LE) 1761ccm LFZ (XU7JP) 5146

1.9 SD Dízel 1905 55kW (75LE) 1905ccm DHW (XUD9SD) 8356

1.9 Turbo D Dízel 1905 66kW (90LE) 1905ccm D8B (XUD9TF)DHX (XUD9TF/BTF)DHY (XUD9TE/Y) 5148

2.0 HDI 90 Dízel 1997 66kW (90LE) 1997ccm RHY (DW10TD) 13187

2.0 Turbo Benzin 1998 108kW (147LE) 1998ccm RGX (XU10J2TE) 5144

2.0 i 16V Benzin 1998 97kW (132LE) 1998ccm RFV (XU10J4R) 5147

2.0 i Benzin 1998 89kW (121LE) 1998ccm RFX (XU10J2C) 5145

2.1 Turbo D 12V Dízel 2088 80kW (109LE) 2088ccm P8C (XUD11BTE) 5618

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom