Powered by Smartsupp Fiat STILO 2001-2007 (192) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 351mm,hátsótengely,5 ajtós

Fiat Stilo
Cikkszám: 996 736
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1785358
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

FIAT (50700297)
FIAT (50702607)
FIAT (50700296)


Tovább olvasom
Jellemző méret
E
Külső átmérő [mm]
118
Hossz [mm]
351
Átmérő [mm]
10,75
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.2 16V (192_XA1B) benzin (1.2 16V 59kw 80LE 1242ccm) Eng.code: 188A5.000 Type id: 16053

1.4 16V (192AXH1B, 192BXH1B) benzin (1.4 16V 70kw 95LE 1368ccm) Eng.code: 843A1.000 Type id: 17907

1.6 16V (192_XB1A) benzin (1.6 16V 76kw 103LE 1596ccm) Eng.code: 182B6.000 Type id: 16054

1.6 16V benzin (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: 192B3.000 Type id: 30950

1.8 16V (192AXC1A, 192BXC1A) benzin (1.7 16V 98kw 133LE 1747ccm) Eng.code: 192A4.000 Type id: 16055

1.9 JTD (192_XE1A) diesel (1.9 8V 85kw 115LE 1910ccm) Eng.code: 192A1.000,192B4.000,937A7.000 Type id: 16057

1.9 JTD (192_XF1A) diesel (1.9 8V 59kw 80LE 1910ccm) Eng.code: 192A3.000 Type id: 16056

1.9 JTD diesel (1.9 16V 103kw 140LE 1910ccm) Eng.code: 192A5.000 Type id: 17908

1.9 JTD diesel (1.9 16V 93kw 126LE 1910ccm) Eng.code: 937A4.000 Type id: 19480

2.4 20V (192_XD1A, 192AXD12) benzin (2.4 20V 125kw 170LE 2446ccm) Eng.code: 192A2.000 Type id: 16210

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom