Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-020027
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2043098
1 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
15 520 Ft
-12%
Online ár:
13 610 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Blue Print támcsapágy gólyaláb gumi/fém,hátsó tengely bal,csapágy nélkül
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADG080507
Kártyaszám: 2043101
43
9 840 Ft-tól
Páros cikkszám:
ADG080509
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Tömeg [kg]:
0,8
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
OE-számhoz:
55310-29000
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Termékfotó
Sachs támcsapágy gólyaláb hátsótengely,bal
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 802 096
Kártyaszám: 2043148
10
17 230 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Beépítési oldal:
bal
Páros cikkszám:
802 097
OE-számhoz:
55310-29000
OE-számhoz:
55310-2D000
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb csapágy nélkül
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK212L
Kártyaszám: 2047207
12
11 570 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,8
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Csomagolási hossz [mm]:
20
Csomagolási szélesség [cm]:
7,6
Csomagolási magasság [cm]:
18,4
Páros cikkszám:
MK211R
Garancia:
5 év garancia
További termékek
Beépítési oldal
Hátsó tengely bal
Páros cikkszám
12-255474
Tovább olvasom

1.6 16V Benzin 1599 77kW (105LE) 1599ccm G4ED 18843

1.6 16V Benzin 1599 79kW (107LE) 1599ccm G4ED 18844

2.0 Benzin 1975 100kW (136LE) 1975ccm G4GC 28620

2.0 Benzin 1975 102kW (139LE) 1975ccm G4GC-G 16369

2.0 GLS Benzin 1975 105kW (143LE) 1975ccm G4GC 17266

2.7 V6 Benzin 2656 121kW (165LE) 2656ccm G6BA 32001

2.7 V6 Benzin 2656 123kW (167LE) 2656ccm G6BA 16370

1.6 Benzin 1599 66kW (90LE) 1599ccm G4GR 27967

1.6 Benzin 1599 77kW (105LE) 1599ccm G4ED 17571

1.6 Benzin 1599 79kW (107LE) 1599ccm G4ED 15127

1.8 Benzin 1795 97kW (132LE) 1795ccm G4BBG4GB 15949

2.0 Benzin 1975 102kW (139LE) 1975ccm G4GC-G 15951

2.0 Benzin 1975 104kW (141LE) 1975ccm G4GC 15128

2.0 Benzin 1975 105kW (143LE) 1975ccm G4GC 17497

2.0 CRDi Dízel 1991 83kW (113LE) 1991ccm D4EA 15971

1.5 CRDi Dízel 1493 60kW (82LE) 1493ccm D3EA 16286

1.5 CRDi Dízel 1493 75kW (102LE) 1493ccm D4FA 18753

1.5 CRDi VGT Dízel 1493 81kW (110LE) 1493ccm D4FA 20825

1.6 Benzin 1599 76kW (103LE) 1599ccm G4ED 16001

1.8 Benzin 1795 90kW (122LE) 1795ccm G4GB 16212

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom