Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-227174
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2346293
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
22 590 Ft
-9%
Online ár:
20 540 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 387mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP1442
Kártyaszám: 2355829
9
22 650 Ft-tól
Hossz [mm]:
387
Tömeg [kg]:
3,8
Külső átmérő [mm]:
110,7
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
8,9
Csomagolási hossz [mm]:
41,5
Csomagolási szélesség [cm]:
15,4
Csomagolási magasság [cm]:
15
huzalátmérő [mm]:
14,7
Hossz [mm]:
362
Külső átmérő [mm]:
109
Belső átmérő 1 [mm]:
83
Belső átmérő 2 [mm]:
83
Menetek száma:
8,2
huzalátmérő [mm]:
13,5
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (202 321 20 04)

MERCEDES-BENZ (A2023212004)


OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (202 321 20 04)

MERCEDES-BENZ (A2023212004)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

C 180 (202.018) Benzin 1799 89kW (121LE) 1799ccm M 111.921 4688

C 180 (202.018) Benzin 1799 90kW (122LE) 1799ccm M 111.920M 111.921 966

C 200 (202.020) Benzin 1998 100kW (136LE) 1998ccm M 111.941M 111.945 3945

C 200 CDI (202.134) Dízel 2151 75kW (102LE) 2151ccm OM 611.960 10229

C 200 D (202.120) Dízel 1997 55kW (75LE) 1997ccm OM 601.913 962

C 200 D (202.122) Dízel 1997 65kW (88LE) 1997ccm OM 604.915 5942

C 200 Kompressor (202.025) Benzin 1998 132kW (180LE) 1998ccm M 111.944 5116

C 200 Kompressor (202.025) Benzin 1998 141kW (192LE) 1998ccm M 111.944 5947

C 220 (202.022) Benzin 2199 110kW (150LE) 2199ccm M 111.961 967

C 220 CDI (202.133) Dízel 2151 92kW (125LE) 2151ccm OM 611.960 8888

C 220 D (202.021) Dízel 2155 55kW (75LE) 2155ccm OM 604.910 11079

C 220 D (202.121) Dízel 2155 70kW (95LE) 2155ccm OM 604.910 963

C 230 (202.023) Benzin 2295 110kW (150LE) 2295ccm M 111.974 5934

C 230 Kompressor (202.024) Benzin 2295 142kW (193LE) 2295ccm M 111.975 5115

C 240 (202.026) Benzin 2398 125kW (170LE) 2398ccm M 112.910 8384

C 250 Turbo-D (202.128) Dízel 2497 110kW (150LE) 2497ccm OM 605.960 5117

C 280 (202.028) Benzin 2799 142kW (193LE) 2799ccm M 104.941 968

C 280 (202.029) Benzin 2799 145kW (197LE) 2799ccm M 112.920 8385

C 180 T (202.078) Benzin 1799 90kW (122LE) 1799ccm M 111.920M 111.921 5405

C 180 T (202.081) Benzin 1998 95kW (129LE) 1998ccm M 111.952 15037

C 200 T (202.080) Benzin 1998 100kW (136LE) 1998ccm M 111.941M 111.945 5406

C 200 T CDI (202.194) Dízel 2151 75kW (102LE) 2151ccm OM 611.960 10966

C 200 T D (202.180) Dízel 1997 65kW (88LE) 1997ccm OM 604.915 5977

C 200 T Kompressor (202.082) Benzin 1998 141kW (192LE) 1998ccm M 111.944 9039

C 200 T Kompressor (202.087) Benzin 1998 120kW (163LE) 1998ccm M 111.956 15038

C 220 T CDI (202.193) Dízel 2151 92kW (125LE) 2151ccm OM 611.960 8889

C 220 T D (202.182) Dízel 2155 55kW (75LE) 2155ccm OM 604.910 11080

C 220 T D (202.182) Dízel 2155 70kW (95LE) 2155ccm OM 604.910 5407

C 230 T (202.083) Benzin 2295 110kW (150LE) 2295ccm M 111.974 5956

C 230 T Kompressor (202.085) Benzin 2295 142kW (193LE) 2295ccm M 111.975 8380

C 240 T (202.086) Benzin 2398 125kW (170LE) 2398ccm M 112.910 8381

C 240 T (202.088) Benzin 2597 125kW (170LE) 2597ccm M 112.915 15039

C 250 T Turbo-D (202.188) Dízel 2497 110kW (150LE) 2497ccm OM 605.960 5408

C 280 T (202.089) Benzin 2799 145kW (197LE) 2799ccm M 112.920 8382

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom