Powered by Smartsupp Mercedes-Benz CLS 2004-2010 (C219) hátsó tengely jobb légrugó futómű
Univerzális menü

Bilstein légrugó futómű hátsó tengely jobb

BILSTEIN - B3 OE Replacement (Air)
Cikkszám: 40-116419
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2401661
Termékfotó
Arnott légrugó futómű hátsó
Gyártó: ARNOTT
Cikkszám: A-2724
Kártyaszám: 14172195
19
207 918 Ft-tól
Rugózás típus:
pneumatikus felfüggesztésű járművekhez
Fék-/menetdinamika:
ADS-sel szerelt járművekhez
Fék-/menetdinamika:
Airmatic DC-vel szerelt járművekhez
Futómű:
AMG-futómű nélküli járművekhez
csak párban cserélendő:
Beépítési oldal:
hátsó
Csomagolási hossz [cm]:
37
Csomagolási szélesség [cm]:
18,5
Csomagolási magasság [cm]:
18,5
Tömeg [kg]:
2,4
Nettó súly [kg]:
2
gyártási hely:
Hollandia
Lengéscsillapító rögzítés:
felül kereszttartó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Csomagolási hossz [mm]:
37
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (211 320 16 25)

MERCEDES-BENZ (A2113201625)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
Hátsó tengely jobb
Rugóforma
Légrugó
Szervizinformáció figyelembe veendő
Ügyeljen a jármű gyártójának előírásaira
Páros cikkszám
40-116402
Tovább olvasom

CLS 320 CDI (219.322) diesel (3.0 24V 165kw 224LE 2987ccm) Eng.code: OM642.920 Type id: 18962

CLS 500 (219.372) benzin (5.5 32V 285kw 388LE 5461ccm) Eng.code: M273.960 Type id: 19720

E 220 T CDI (211.208) diesel (2.1 16V 125kw 170LE 2148ccm) Eng.code: OM646.821 Type id: 19779

E 220 T CDI diesel (2.1 16V 120kw 163LE 2148ccm) Eng.code: OM646.821 Type id: 11234

E 280 T (211.254) benzin (3.0 24V 170kw 231LE 2996ccm) Eng.code: M272.943 Type id: 18636

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom