Univerzális menü

Bosch generátor 150amper,szabadonfutó szíjtárcsával,vákuumszivattyú nélkül

Mercedes-Benz E-Class,S-Class
Cikkszám: 0 986 041 760
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 2407407
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
610 130 Ft
-7%
Online ár:
564 930 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Starline generátor 150amper,szabadonfutó szíjtárcsával,vákuumszivattyú nélkül
Gyártó: STARLINE
Cikkszám: AX1329
Kártyaszám: 4858105
1
93 720 Ft-tól
cserealkatrész:
Feszültség [V]:
14
Generátor-töltőáram [A]:
150
Rögzítési mód:
lábrögzítés
Generátor kivitel:
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]:
65
Forgásirány:
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák:
Szabadonfutó szíjtárcsával
Rovátkák száma:
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]:
50
Hossz [mm]:
211
javasolt javítási kiterjesztés:
Ékszíj/hosszbordás szíj
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (A0001500650)
MERCEDES-BENZ (A000150065080)
MERCEDES-BENZ (A0001502050)
MERCEDES-BENZ (A000150205080)
MERCEDES-BENZ (A0001502850)
MERCEDES-BENZ (A000150285080)
MERCEDES-BENZ (0001500650)

MERCEDES-BENZ (000 150 06 50 80)

MERCEDES-BENZ (0001502050)

MERCEDES-BENZ (000 150 20 50 80)
MERCEDES-BENZ (000 150 28 50)
MERCEDES-BENZ (000 150 28 50 80)


További olvasom
cserealkatrész
Feszültség [V]
14
Generátor-töltőáram [A]
150
Rögzítési mód
lábrögzítés
Generátor kivitel
vákuumszivattyú nélkül
Szíjtárcsa és generátor távolsága [mm]
65
Forgásirány
óramutató járásával megegyező forgásirány
Szíjtárcsák
Szabadonfutó szíjtárcsával
Rovátkák száma
6
Szíjtárcsaátmérő [mm]
50
Hossz [mm]
211
javasolt javítási kiterjesztés
Ékszíj/hosszbordás szíj
Tovább olvasom

E 200 CDI (210.007) Dízel 2148 85kW (116LE) 2148ccm OM 611.961 12580

E 220 CDI (210.006) Dízel 2148 105kW (143LE) 2148ccm OM 611.961 12583

E 270 CDI (210.016) Dízel 2685 125kW (170LE) 2685ccm OM 612.961 12585

E 320 CDI (210.026) Dízel 3222 145kW (197LE) 3222ccm OM 613.961 12587

E 220 T CDI (210.206) Dízel 2148 105kW (143LE) 2148ccm OM 611.961 12642

E 270 T CDI (210.216) Dízel 2685 125kW (170LE) 2685ccm OM 612.961 12590

E 270 T CDI Dízel 2685 120kW (163LE) 2685ccm OM 612.961 6027

E 320 T CDI (210.226) Dízel 3222 145kW (197LE) 3222ccm OM 613.961 12588

S 320 CDI (220.026 220.126) Dízel 3222 145kW (197LE) 3222ccm OM 613.960 14578

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom