Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-307456
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2600886
1 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
19 370 Ft
-9%
Online ár:
17 610 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(27)

Termékfotó
Blue Print támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADN180173
Kártyaszám: 2600887
11
9 880 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,56
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Szerelőanyaggal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
rögzítő anyaggal
Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb gumi/fém,első tengely bal,első tengely jobb
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 107281
Kártyaszám: 2600888
10
7 770 Ft-tól
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Tömeg [kg]:
0,56
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Szerelőanyaggal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
rögzítő anyaggal
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

NISSAN (54034-EB70A)
NISSAN (56115-EB70A)
NISSAN (56217-EB70A)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.5 dCi 4WD (D40TT D40T D40M D40BB) Dízel 2488 140kW (190LE) 2488ccm YD25DDTi 1611

2.5 dCi 4WD Dízel 2488 106kW (144LE) 2488ccm YD25DDTi 59303

2.5 dCi 4WD Dízel 2488 126kW (171LE) 2488ccm YD25DDTi 23054

2.5 dCi 4WD Dízel 2488 128kW (174LE) 2488ccm YD25DDTi 18795

2.5 dCi Dízel 2488 106kW (144LE) 2488ccm YD25DDTi 18794

2.5 dCi Dízel 2488 120kW (163LE) 2488ccm YD25DDTi 56223

3.0 dCi 4WD Dízel 2993 170kW (231LE) 2993ccm V9X 1620

2.3 dCi (D231) Dízel 2298 120kW (163LE) 2298ccm YS23DDT 115877

2.3 dCi 4x4 (D231) Dízel 2298 120kW (163LE) 2298ccm YS23DDT 115879

2.3 dCi 4x4 (D231) Dízel 2298 140kW (190LE) 2298ccm YS23DDTT 117805

2.3 dCi 163 4x4 (U3MB) Dízel 2298 120kW (163LE) 2298ccm M9T 260 128832

2.3 dCi 190 4x4 (U3MD) Dízel 2298 140kW (190LE) 2298ccm M9T 260 128831

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom