Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-209674
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2700377
2 munkanap alatt beszerezhető 5 db.
Bolti ár:
24 890 Ft
-9%
Online ár:
22 630 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

OPEL (312261)
OPEL (93179683)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

1.2 (L48) Benzin 1229 59kW (80LE) 1229ccm Z 12 XEP 28009

1.3 CDTI (L48) Dízel 1248 66kW (90LE) 1248ccm Z 13 DTH 19113

1.4 (L48) Benzin 1364 55kW (75LE) 1364ccm Z 14 XEL 9956

1.4 (L48) Benzin 1364 66kW (90LE) 1364ccm Z 14 XEP 17844

1.6 (L48) Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm Z 16 XE1Z 16 XEP 17845

1.6 (L48) Benzin 1598 85kW (116LE) 1598ccm A 16 XERZ 16 XER 22682

1.6 Turbo (L48) Benzin 1598 132kW (180LE) 1598ccm A 16 LETZ 16 LET 22676

1.7 CDTI (L48) Dízel 1686 59kW (80LE) 1686ccm Z 17 DTL 17847

1.7 CDTI (L48) Dízel 1686 74kW (100LE) 1686ccm Z 17 DTH 17848

1.7 CDTI (L48) Dízel 1686 81kW (110LE) 1686ccm A 17 DTJZ 17 DTJ 22686

1.7 CDTI (L48) Dízel 1686 92kW (125LE) 1686ccm A 17 DTRZ 17 DTR 22689

1.8 (L48) Benzin 1796 103kW (140LE) 1796ccm A 18 XERZ 18 XER 19427

1.8 (L48) Benzin 1796 92kW (125LE) 1796ccm Z 18 XE 17846

1.6 (L08) Benzin 1598 85kW (116LE) 1598ccm Z 16 XER 22680

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom