Powered by Smartsupp Renault MEGANE II 2003-2009 kombi (KM0/1) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-267644
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 2940718
Termékfotó
Monroe futómű rugó 373mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP2917
Kártyaszám: 2940729
12
15 051 Ft-tól
Hossz [mm]:
373
Tömeg [kg]:
1,9
Belső átmérő 1 [mm]:
46
Belső átmérő 2 [mm]:
76
Menetek száma:
9
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,7
Csomagolási magasság [cm]:
16,8
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
11,1
Belső átmérő 1 [mm]:
46,5
Garancia:
5 év garancia
Termékfotó
Optimal futómű rugó hátsótengely,373mm,klímás/klíma nélküli járművekhez
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: AF-3834
Kártyaszám: 2940731
8
9 983 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Hossz [mm]:
373
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Többszörös:
1
Külső átmérő 1 [mm]:
101
Menetek száma:
9,05
huzalátmérő [mm]:
11
Tömeg [kg]:
1,8
Menetek száma:
9,1
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,370mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RC5885
Kártyaszám: 2940814
15
12 628 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
AC
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,81
Vastagság 1 [mm]:
11
Külső átmérő [mm]:
100
Hossz [mm]:
370
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.4 benzin (1.4 16V 72kw 98LE 1390ccm) Eng.code: K4J730,K4J740 Type id: 17730

1.5 dCi (KM02, KM13) diesel (1.5 8V 74kw 101LE 1461ccm) Eng.code: K9K728,K9K729 Type id: 18218

1.5 dCi (KM0F, KM0T, KM2B) diesel (1.5 8V 60kw 82LE 1461ccm) Eng.code: K9K722 Type id: 17733

1.5 dCi (KM16) diesel (1.5 8V 76kw 103LE 1461ccm) Eng.code: K9K734 Type id: 23061

1.5 dCi (KM16, KM1E) diesel (1.5 8V 78kw 106LE 1461ccm) Eng.code: K9K732 Type id: 18788

1.5 dCi (KM1F) diesel (1.5 8V 63kw 86LE 1461ccm) Eng.code: K9K724 Type id: 18789

1.6 16V Hi-Flex benzin/etanol (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: K4M856 Type id: 27598

1.6 16V benzin (1.6 16V 75kw 102LE 1598ccm) Eng.code: K4M768 Type id: 8178

1.6 16V benzin (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: K4M762 Type id: 30392

1.6 16V benzin (1.6 16V 82kw 112LE 1598ccm) Eng.code: K4M760,K4M761,K4M812,K4M813 Type id: 23060

1.6 benzin (1.6 16V 83kw 113LE 1598ccm) Eng.code: K4M760,K4M761 Type id: 17731

1.9 dCi (KMRG, KM1G, KM0G, KM2C) diesel (1.9 8V 88kw 120LE 1870ccm) Eng.code: F9Q800 Type id: 17734

1.9 dCi diesel (1.9 8V 66kw 90LE 1870ccm) Eng.code: F9Q808 Type id: 31195

1.9 dCi diesel (1.9 8V 68kw 92LE 1870ccm) Eng.code: F9Q808 Type id: 18217

1.9 dCi diesel (1.9 8V 81kw 110LE 1870ccm) Eng.code: F9Q804,F9Q818 Type id: 19042

1.9 dCi diesel (1.9 8V 85kw 115LE 1870ccm) Eng.code: F9Q818 Type id: 5072

1.9 dCi diesel (1.9 8V 96kw 131LE 1870ccm) Eng.code: F9Q803,F9Q804 Type id: 18787

2.0 dCi diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: M9R700,M9R722 Type id: 19399

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom