Powered by Smartsupp Seat IBIZA II 1993-2002 (6K1) futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 330mm

Seat Cordoba,Ibiza,VolksWagen Polo
Cikkszám: 997 835
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3005188
Termékfotó
Monroe futómű rugó elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3174
Kártyaszám: 2990370
11
14 148 Ft-tól
Tömeg [kg]:
1,9
Külső átmérő [mm]:
136
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,8
Csomagolási magasság [cm]:
16,7
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
12
Termékfotó
Kamoka futómű rugó elsőtengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2110269
Kártyaszám: 3318935
20
6 701 Ft-tól
Rugóforma:
Csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Hossz 1 [mm]:
353
Átmérő [mm]:
11,5
Külső átmérő 1 [mm]:
139
Hossz [mm]:
353
Külső átmérő [mm]:
139
huzalátmérő [mm]:
11
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,330mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RC1688
Kártyaszám: 3467062
10
10 387 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Futómű:
szabványos futóművel szerelt járművekhez
Jellemző méret:
AC
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,79
Vastagság 1 [mm]:
11,8
Külső átmérő [mm]:
137
Hossz [mm]:
330
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

SEAT (6K0 411 105 H)
VW (6K0 411 105 H)


Tovább olvasom
Jellemző méret
AC
Hossz [mm]
330
Átmérő [mm]
11,75
Külső átmérő [mm]
138
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.0 i benzin (1.0 8V 37kw 50LE 999ccm) Eng.code: AER,ALD,ANV,AUC Type id: 8441

1.0 i benzin (1.0 8V 37kw 50LE 999ccm) Eng.code: AER,ALD,ANV,AUC Type id: 8438

1.0 benzin (1.0 8V 37kw 50LE 999ccm) Eng.code: ALD,AUC Type id: 14172

1.4 benzin (1.4 8V 40kw 54LE 1390ccm) Eng.code: AKP,ANX Type id: 14882

1.4 benzin (1.4 8V 44kw 60LE 1390ccm) Eng.code: AKK,AUD Type id: 14406

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom