Powered by Smartsupp Skoda CITIGO 2011-2019 (NF1) hátsó tengely bal hátsó tengely jobb torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb

Seat Mii,Skoda Citigo,VolksWagen Up!
Cikkszám: 803 270
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3020481
Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 42098 01
Kártyaszám: 3020480
3
2 940 Ft-tól
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
OE-számhoz:
1S0 512 335 A
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

SEAT (1S0 512 335 A)
SKODA (1S0 512 335 A)
VW (1S0 512 335 A)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal
Hátsó tengely jobb
OE-számhoz
1S0 512 335 A
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Tovább olvasom

1.0 EcoFuel benzin/CNG (1.0 12V 50kw 68LE 999ccm) Eng.code: CPGA Type id: 57621

1.0 benzin (1.0 12V 44kw 60LE 999ccm) Eng.code: CHYA Type id: 15893

1.0 benzin (1.0 12V 55kw 75LE 999ccm) Eng.code: CHYB Type id: 15944

1.0 CNG CNG (1.0 12V 50kw 68LE 999ccm) Eng.code: CPGA Type id: 58802

1.0 benzin (1.0 12V 44kw 60LE 999ccm) Eng.code: CHYA Type id: 15989

1.0 benzin (1.0 12V 55kw 75LE 999ccm) Eng.code: CHYB Type id: 15995

1.0 EcoFuel benzin/CNG (1.0 12V 50kw 68LE 999ccm) Eng.code: CPGA Type id: 57513

1.0 benzin (1.0 12V 44kw 60LE 999ccm) Eng.code: CHYA,CHYE,DAFA Type id: 11816

1.0 benzin (1.0 12V 55kw 75LE 999ccm) Eng.code: CHYB Type id: 11817

e-Up villamos (60kw 82LE) Eng.code: EABA Type id: 100080

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom