Powered by Smartsupp Skoda OCTAVIA II 1996-2010 (1U2) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-200849
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3037668
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.4 16V benzin (1.4 16V 55kw 75LE 1390ccm) Eng.code: AXP,BCA Type id: 15292

1.4 benzin (1.4 8V 44kw 60LE 1397ccm) Eng.code: AMD Type id: 14748

1.6 benzin (1.6 8V 55kw 75LE 1598ccm) Eng.code: AEE Type id: 7907

1.6 benzin (1.6 8V 74kw 101LE 1595ccm) Eng.code: AEH,AKL Type id: 8009

1.6 benzin (1.6 8V 75kw 102LE 1595ccm) Eng.code: AVU,BFQ Type id: 15910

1.8 T benzin (1.8 20V 110kw 150LE 1781ccm) Eng.code: AGU,ARX,ARZ,AUM Type id: 11346

1.8 benzin (1.8 20V 92kw 125LE 1781ccm) Eng.code: AGN Type id: 7908

1.9 SDI diesel (1.9 8V 50kw 68LE 1896ccm) Eng.code: AGP,AQM Type id: 8704

1.9 TDI diesel (1.9 8V 66kw 90LE 1896ccm) Eng.code: AGR,ALH Type id: 7909

1.9 TDI diesel (1.9 8V 74kw 100LE 1896ccm) Eng.code: AXR Type id: 23291

1.9 TDI diesel (1.9 8V 81kw 110LE 1896ccm) Eng.code: AHF,ASV Type id: 9063

1.9 TDI diesel (1.9 8V 96kw 130LE 1896ccm) Eng.code: ASZ Type id: 17475

2.0 benzin (2.0 8V 85kw 116LE 1984ccm) Eng.code: AEG,APK,AQY,AZH,AZJ Type id: 13085

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom