Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító első tengely jobb,gáznyomásos,kétcsöves

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 22-156365
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3131521
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
48 090 Ft
-9%
Online ár:
43 720 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Japanparts lengéscsillapító első tengely jobb,gáznyomásos,kétcsöves
Gyártó: JAPANPARTS
Cikkszám: MM-20005
Kártyaszám: 3131539
16
17 950 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Páros cikkszám:
MM-20003
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugóval
Termékfotó
Kavo Parts lengéscsillapító első tengely jobb,gáznyomásos,kétcsöves
Gyártó: KAVO PARTS
Cikkszám: SSA-9022
Kártyaszám: 3131551
13
17 370 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugóval
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Páros cikkszám:
SSA-9023
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító első tengely jobb,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: KYB
Cikkszám: 334815
Kártyaszám: 3131553
17
27 520 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugóval
Páros cikkszám:
334816
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: MONROE
Cikkszám: G8091
Kártyaszám: 3131580
16
26 750 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul bilincs
Tömeg [kg]:
4,7
Furatátmérő [mm]:
32
Hossz 1 [mm]:
354
Hossz 2 [mm]:
464
Garancia:
5 év garancia
dugattyúrúd átmérő [mm]:
22
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK241
A javasolt tartozék cikkszáma:
PK146
Páros cikkszám:
G8092
Csomagolási hossz [mm]:
51,8
Csomagolási szélesség [cm]:
18,2
Csomagolási magasság [cm]:
18,3
Vámtarifa szám:
87 088 035
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
Termékfotó
Herth+Buss Jakoparts lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: HERTH+BUSS JAKOPARTS
Cikkszám: J4302003
Kártyaszám: 14295812
29
20 820 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Páros cikkszám:
J4312003
SVHC:
Nem található SVHC anyag!
Beépítési oldal:
Első tengely bal
További termékek
Beépítési oldal
Első tengely jobb
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Gólyaláb
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés
alul bilincs
Páros cikkszám
22-156358
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.6 VVT-i (ZZT250_) Benzin 1598 81kW (110LE) 1598ccm 3ZZ-FE 18878

1.8 (ZZT251_) Benzin 1794 95kW (129LE) 1794ccm 1ZZ-FE 17344

2.0 (AZT250_) Benzin 1998 108kW (147LE) 1998ccm 1AZ-FSE 17345

2.0 D-4D (ADT250_) Dízel 1998 93kW (126LE) 1998ccm 1AD-FTV 19830

2.0 D-4D (CDT250_) Dízel 1995 85kW (116LE) 1995ccm 1CD-FTV 17347

2.2 D-4D (ADT251_) Dízel 2231 110kW (150LE) 2231ccm 2AD-FTV 19246

2.2 D-CAT (ADT251_) Dízel 2231 130kW (177LE) 2231ccm 2AD-FHV 19249

2.4 (AZT251_) Benzin 2362 120kW (163LE) 2362ccm 2AZ-FSE 17709

2.4 (AZT251_) Benzin 2362 125kW (170LE) 2362ccm 2AZ-FSE 17346

1.6 VVT-i (ZZT250_) Benzin 1598 81kW (110LE) 1598ccm 3ZZ-FE 18880

1.8 (ZZT251_) Benzin 1794 95kW (129LE) 1794ccm 1ZZ-FE 17219

2.0 (AZT250_) Benzin 1998 108kW (147LE) 1998ccm 1AZ-FSE 17220

2.0 D-4D (ADT250_) Dízel 1998 93kW (126LE) 1998ccm 1AD-FTV 19832

2.0 D-4D (CDT250_) Dízel 1995 85kW (116LE) 1995ccm 1CD-FTV 17221

2.0 VVTi (AZT250_) Benzin 1998 114kW (155LE) 1998ccm 1AZ-FE 11102

2.2 D-4D (ADT251_) Dízel 2231 110kW (150LE) 2231ccm 2AD-FTV 19248

2.2 D-CAT (ADT251_) Dízel 2231 130kW (177LE) 2231ccm 2AD-FHV 19251

2.4 (AZT251_) Benzin 2362 120kW (163LE) 2362ccm 2AZ-FSE 17710

2.4 (AZT251_) Benzin 2362 125kW (170LE) 2362ccm 2AZ-FSE 17223

1.6 VVT-i (ZZT250_) Benzin 1598 81kW (110LE) 1598ccm 3ZZ-FE 18879

1.8 (ZZT251_) Benzin 1794 95kW (129LE) 1794ccm 1ZZ-FE 17216

2.0 (AZT250_) Benzin 1998 108kW (147LE) 1998ccm 1AZ-FSE 17217

2.0 D-4D (ADT250_) Dízel 1998 93kW (126LE) 1998ccm 1AD-FTV 19831

2.0 D-4D (CDT250_) Dízel 1995 85kW (116LE) 1995ccm 1CD-FTV 17218

2.2 D-4D (ADT251_) Dízel 2231 110kW (150LE) 2231ccm 2AD-FTV 19247

2.2 D-CAT (ADT251_) Dízel 2231 130kW (177LE) 2231ccm 2AD-FHV 19250

2.4 (AZT251_) Benzin 2362 120kW (163LE) 2362ccm 2AZ-FSE 17708

2.4 (AZT251_) Benzin 2362 125kW (170LE) 2362ccm 2AZ-FSE 17222

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom