Powered by Smartsupp Toyota STARLET 1989-1996 (P8) lengéscsillapító
Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Toyota Starlet 1.0 benzin,Starlet 1.3 benzin,Starlet 1.5 dízel
Cikkszám: 312 029
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 3204404
Termékfotó
Japanparts lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: JAPANPARTS
Cikkszám: MM-22025
Kártyaszám: 3191010
33
14 243 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
A javasolt tartozék cikkszáma:
SM0040
Lengéscsillapító-típus:
Gólyaláb
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

TOYOTA (4853010090)
TOYOTA (48530-10120)
TOYOTA (48530-10211)
TOYOTA (4853010070)
TOYOTA (4853010110)
TOYOTA (4853010360)
TOYOTA (4853010080)
TOYOTA (4853010250)
TOYOTA (48530-10121)
TOYOTA (48530-10220)
TOYOTA (48530-10260)
TOYOTA (48530-10350)
TOYOTA (48530-10221)
TOYOTA (4853010170)
TOYOTA (48530-10180)
TOYOTA (48530-10111)
TOYOTA (48530-10210)
TOYOTA (4853010270)


Tovább olvasom
Lengéscsillapító-típus
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Jellemző méret
SEXOV30/12X174A
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.0 (EP80_, EP80R) benzin (1.0 12V 40kw 54LE 999ccm) Eng.code: 1E Type id: 15991

1.3 12V (EP81_, EP81R) benzin (1.3 12V 55kw 75LE 1296ccm) Eng.code: 2E,2E-E Type id: 15992

1.3 12V Cat (EP81) benzin (1.3 12V 55kw 75LE 1296ccm) Eng.code: 2E-E Type id: 3453

1.5 D (NP80_, NP80) diesel (1.5 8V 40kw 54LE 1453ccm) Eng.code: 1N Type id: 14315

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom