Powered by Smartsupp VolksWagen GOLF VII 2013-2018 Variant (BA5, BV5) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-292790
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 3286447
Termékfotó
Sachs futómű rugó 340mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 994 858
Kártyaszám: 3455629
3
19 460 Ft-tól
Jellemző méret:
E
Hossz [mm]:
340
Külső átmérő [mm]:
105
Átmérő [mm]:
12,5
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Betűjelzés:
LN
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VAG (5Q0 511 115 BK)
VAG (5Q0 511 115 DT)
VAG (5Q0 511 115 LN)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.6 TDI 4motion diesel (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: CLHA Type id: 26760

1.6 TDI 4motion diesel (1.6 16V 81kw 110LE 1598ccm) Eng.code: CRKB,CXXB Type id: 106416

2.0 TDI 4motion diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1968ccm) Eng.code: CRBC,CRLB,DCYA,DFGA Type id: 26743

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom