Powered by Smartsupp BMW 3 1997-2005 (E46) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 345mm,elsőtengely,kézi kapcsolású váltó

BMW 3 1.6 benzin,3 1.8 benzin,3 1.9 benzin,3 2.0 benzin
Cikkszám: 998 053
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1315449

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (31 33 1 094 730)
BMW (1094730)


Tovább olvasom
Átmérő [mm]
12
Hossz [mm]
345
Külső átmérő [mm]
164
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

316 i benzin (1.6 16V 85kw 115LE 1596ccm) Eng.code: N40B16A,N45B16A Type id: 18822

316 i benzin (1.6 8V 77kw 105LE 1596ccm) Eng.code: M43B16(164E3) Type id: 15894

316 i benzin (1.8 16V 85kw 115LE 1796ccm) Eng.code: N42B18A,N46B18A Type id: 16325

316 i benzin (1.9 8V 77kw 105LE 1895ccm) Eng.code: M43B19(194E1) Type id: 11042

318 i benzin (1.9 8V 87kw 118LE 1895ccm) Eng.code: M43B19(194E1) Type id: 8963

318 i benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N42B20A,N46B20A,N46B20C Type id: 16198

316 Ci benzin (1.6 16V 85kw 115LE 1596ccm) Eng.code: N45B16A Type id: 18823

316 Ci benzin (1.6 8V 77kw 105LE 1596ccm) Eng.code: M43B16(164E3) Type id: 15895

318 Ci benzin (1.9 8V 87kw 118LE 1895ccm) Eng.code: M43B19(194E1) Type id: 11400

318 Ci benzin (2.0 16V 105kw 143LE 1995ccm) Eng.code: N42B20A Type id: 16199

318 Ci benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1995ccm) Eng.code: N46B20A,N46B20C Type id: 19951

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom