Powered by Smartsupp BMW 5 1995-2003 (E39) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-266722
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1347723
Termékfotó
Jp Group futómű rugó elsőtengely,336mm
Gyártó: JP GROUP
Cikkszám: 1442200100
Kártyaszám: 1324977
5
9 460 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Vastagság [mm]:
13
Külső átmérő [mm]:
171
Hossz [mm]:
336
Színjelzés:
narancs
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,328mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 06171
Kártyaszám: 1327368
3
15 790 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Színjelzés:
barna (3x)
huzalátmérő [mm]:
13,25
Hossz [mm]:
328
Külső átmérő [mm]:
173
Tömeg [kg]:
2,2
huzalátmérő [mm]:
13,3
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,339mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH2590
Kártyaszám: 1347760
22
14 330 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,06
Vastagság 1 [mm]:
13
Külső átmérő [mm]:
165
Hossz [mm]:
339
Termékfotó
Monroe futómű rugó 352mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP2293
Kártyaszám: 1347779
10
14 640 Ft-tól
Hossz [mm]:
352
Tömeg [kg]:
2,4
Külső átmérő [mm]:
165,8
Garancia:
5 év garancia
Csomagolási hossz [cm]:
55
Csomagolási szélesség [cm]:
17,9
Csomagolási magasság [cm]:
18
huzalátmérő [mm]:
13
Külső átmérő [mm]:
166
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

BMW (1093070)
BMW (1093071)
BMW (31 33 1 093 070)
BMW (31 33 1 093 071)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

520 d diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1951ccm) Eng.code: M47D20(204D1) Type id: 14599

520 i benzin (2.0 24V 100kw 136LE 1990ccm) Eng.code: M52B20(206S3),M52B20(206S4) Type id: 14186

520 i benzin (2.0 24V 110kw 150LE 1990ccm) Eng.code: M52B20(206S3),M52B20(206S4) Type id: 5052

520 i benzin (2.2 24V 125kw 170LE 2171ccm) Eng.code: M54B22(226S1) Type id: 15266

523 i benzin (2.5 24V 125kw 170LE 2494ccm) Eng.code: M52B25(256S3),M52B25(256S4) Type id: 5093

525 d diesel (2.5 24V 120kw 163LE 2497ccm) Eng.code: M57D25(256D1) Type id: 14679

525 i benzin (2.5 24V 141kw 192LE 2494ccm) Eng.code: M54B25(256S5) Type id: 15270

525 td diesel (2.5 12V 85kw 116LE 2497ccm) Eng.code: M51D25(256T1) Type id: 8526

525 tds diesel (2.5 12V 105kw 143LE 2497ccm) Eng.code: M51D25(256T1) Type id: 5053

520 d diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1951ccm) Eng.code: M47D20(204D1) Type id: 14600

520 i benzin (2.0 24V 100kw 136LE 1990ccm) Eng.code: M52B20(206S3),M52B20(206S4) Type id: 14427

520 i benzin (2.0 24V 110kw 150LE 1990ccm) Eng.code: M52B20(206S3),M52B20(206S4) Type id: 7745

520 i benzin (2.2 24V 125kw 170LE 2171ccm) Eng.code: M54B22(226S1) Type id: 15269

523 i benzin (2.5 24V 125kw 170LE 2494ccm) Eng.code: M52B25(256S3),M52B25(256S4) Type id: 7747

525 d diesel (2.5 24V 120kw 163LE 2497ccm) Eng.code: M57D25(256D1) Type id: 14680

525 i benzin (2.5 24V 141kw 192LE 2494ccm) Eng.code: M54B25(256S5) Type id: 15272

525 tds diesel (2.5 12V 105kw 143LE 2497ccm) Eng.code: M51D25(256T1) Type id: 10579

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom