Powered by Smartsupp Fiat TALENTO 2016- alváz/nyitott (296) hátsótengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-302003
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1788453
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító hátsótengely,olajnyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: 251121RM
Kártyaszám: 1788472
64
17 280 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
olajnyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Tömeg [kg]:
1,9
Hossz 1 [mm]:
317
Hossz 2 [mm]:
479
töltött:
Csomagolási hossz [cm]:
50
Csomagolási szélesség [cm]:
6
Csomagolási magasság [cm]:
6
Vámtarifa szám:
87 088 035
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító hátsótengely,olajnyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: V1167
Kártyaszám: 1788473
64
17 910 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
olajnyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Csillapító visszahúzó rugó nélkül
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Tömeg [kg]:
2
Furatátmérő [mm]:
25,4
Hossz 1 [mm]:
317
Hossz 2 [mm]:
479
töltött:
Csomagolási hossz [cm]:
50,5
Csomagolási szélesség [cm]:
6,4
Csomagolási magasság [cm]:
6,4
Vámtarifa szám:
87 088 035
Csapátmérő [mm]:
12,4
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
dugattyúrúd átmérő [mm]:
12,4
Furatátmérő [mm]:
25
Csomagolási hossz [mm]:
50,5
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.6 D diesel (1.6 16V 107kw 145LE 1598ccm) Eng.code: R9M452 Type id: 120666

1.6 D diesel (1.6 16V 89kw 121LE 1598ccm) Eng.code: R9M413 Type id: 137169

1.6 D diesel (1.6 16V 92kw 125LE 1598ccm) Eng.code: R9M452 Type id: 120665

2.0 EcoJet diesel (2.0 16V 107kw 145LE 1997ccm) Eng.code: M9R710 Type id: 138289

2.0 EcoJet diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1997ccm) Eng.code: M9R710 Type id: 138291

1.6 D diesel (1.6 16V 107kw 145LE 1598ccm) Eng.code: R9M452 Type id: 120656

1.6 D diesel (1.6 16V 70kw 95LE 1598ccm) Eng.code: R9M413 Type id: 120653

1.6 D diesel (1.6 16V 92kw 125LE 1598ccm) Eng.code: R9M452 Type id: 120655

2.0 EcoJet diesel (2.0 16V 107kw 145LE 1997ccm) Eng.code: M9R710 Type id: 138294

2.0 EcoJet diesel (2.0 16V 88kw 120LE 1997ccm) Eng.code: M9R710 Type id: 138292

1.6 D diesel (1.6 16V 107kw 145LE 1598ccm) Eng.code: R9M452 Type id: 120664

1.6 D diesel (1.6 16V 70kw 95LE 1598ccm) Eng.code: R9M413 Type id: 120661

1.6 D diesel (1.6 16V 85kw 115LE 1598ccm) Eng.code: R9M408 Type id: 120654

1.6 D diesel (1.6 16V 89kw 121LE 1598ccm) Eng.code: R9M413 Type id: 120662

1.6 D diesel (1.6 16V 92kw 125LE 1598ccm) Eng.code: R9M452 Type id: 120663

2.0 EcoJet diesel (2.0 16V 107kw 145LE 1997ccm) Eng.code: M9R710 Type id: 138287

2.0 EcoJet diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1997ccm) Eng.code: M9R710 Type id: 138288

2.0 EcoJet diesel (2.0 16V 88kw 120LE 1997ccm) Eng.code: M9R710 Type id: 138286

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom