Powered by Smartsupp BOSCH féknyereg
Univerzális menü

BOSCH féknyereg

Q5 2.0 benzin,2.0 benzin/el,2.0 dízel,3.0 benzin,3.0 dízel,3.2 benzin
Cikkszám: 0 986 135 597
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 20011955
Termékfotó
A.B.S. féknyereg trw fékrendszerű,szürkeöntvény
Gyártó: A.B.S.
Cikkszám: 530362
Kártyaszám: 1216728
27
84 110 Ft-tól
Dugattyúátmérő [mm]:
60
Fékrendszer:
TRW
Páros cikkszám:
530361
Anyag:
Szürkeöntvény
Féknyereg kivitel:
féknyereg (1 dugattyús)
Csatlakozók száma:
1
Féktárcsa vastagsághoz [mm]:
30
Tömeg [kg]:
4,9
Termékfotó
ESEN SKV féknyereg
Gyártó: ESEN SKV
Cikkszám: 55SKV932
Kártyaszám: 20177571
22
22 570 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Féknyereg kivitel:
Féknyereg (1 dugattyús)
Anyag:
Szürkeöntvény
Csatlakozók száma:
1
Fékrendszer:
TRW
Féktárcsa vastagsághoz [mm]:
30
Garancia:
3 év garancia
Új alkatrész:
Cseredarab nem szükséges:
Páros cikkszám:
55SKV931
Dugattyúátmérő [mm]:
60
Tömeg [kg]:
4,68
A régi és új alkatrészt muszáj összehas. (főleg az EA-sz.):
További termékek
cserealkatrész
Dugattyúátmérő [mm]
60
Belső szélesség [mm]
69
Fékrendszer
TRW
Anyag
Aluöntvény
Féknyereg kivitel
Úszóágyazású nyereg
Páros cikkszám
0986134597
Tovább olvasom

2.0 TDI diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1968ccm) Eng.code: CJCB,CSUB Type id: 11058

2.0 TDI diesel (2.0 16V 105kw 143LE 1968ccm) Eng.code: CJCA Type id: 11060

2.0 TDI diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1968ccm) Eng.code: CJCD,CSUA Type id: 59263

2.0 TDI diesel (2.0 16V 140kw 190LE 1968ccm) Eng.code: CNHA Type id: 117763

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1968ccm) Eng.code: CAGB,CJCB,CSUB Type id: 31957

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 105kw 143LE 1968ccm) Eng.code: CAGA,CJCA Type id: 31956

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1968ccm) Eng.code: CJCD,CSUA Type id: 59264

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1968ccm) Eng.code: CAHB,CGLA,CGLD,CNHC Type id: 31959

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: CAHA,CGLB,CMGA Type id: 27564

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 130kw 177LE 1968ccm) Eng.code: CGLC,CMGB Type id: 56108

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 140kw 190LE 1968ccm) Eng.code: CNHA Type id: 100061

2.0 TFSI Hybrid quattro benzin/elektromos (2.0 16V 180kw 245LE 1984ccm) Eng.code: CHJA Type id: 11054

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 132kw 180LE 1984ccm) Eng.code: CDNB,CNCB Type id: 31955

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 155kw 211LE 1984ccm) Eng.code: CAEB,CDNC Type id: 27563

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 162kw 220LE 1984ccm) Eng.code: CPMB Type id: 56115

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 165kw 224LE 1984ccm) Eng.code: CNCD Type id: 56112

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 169kw 230LE 1984ccm) Eng.code: CNCE Type id: 116058

3.0 TDI quattro diesel (3.0 24V 155kw 211LE 2967ccm) Eng.code: CCWB Type id: 31962

3.0 TDI quattro diesel (3.0 24V 176kw 240LE 2967ccm) Eng.code: CCWA,CPNB Type id: 27565

3.0 TDI quattro diesel (3.0 24V 180kw 245LE 2967ccm) Eng.code: CDUD Type id: 56107

3.0 TDI quattro diesel (3.0 24V 184kw 250LE 2967ccm) Eng.code: CTBC Type id: 100773

3.0 TDI quattro diesel (3.0 24V 190kw 258LE 2967ccm) Eng.code: CTBA Type id: 100062

3.0 TFSI quattro benzin (3.0 24V 200kw 272LE 2995ccm) Eng.code: CTUC,CTVA Type id: 56113

3.2 FSI quattro benzin (3.2 24V 199kw 270LE 3197ccm) Eng.code: CALB Type id: 30740

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom