Powered by Smartsupp Hyundai i40 CW 2011- (VF) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 347mm

Hyundai i40 1.7 dízel,i40 2.0 benzin
Cikkszám: 998 973
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 2090286
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

HYUNDAI (54630-3Z020)
HYUNDAI (54630-3Z030)


Tovább olvasom
Külső átmérő [mm]
110
Átmérő [mm]
13,25
Hossz [mm]
347
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 GDI benzin (1.6 16V 99kw 135LE 1591ccm) Eng.code: G4FD Type id: 55572

1.7 CRDI diesel (1.7 16V 104kw 141LE 1685ccm) Eng.code: D4FD Type id: 115229

1.7 CRDi diesel (1.7 16V 100kw 136LE 1685ccm) Eng.code: D4FD Type id: 55575

1.7 CRDi diesel (1.7 16V 85kw 116LE 1685ccm) Eng.code: D4FD Type id: 55574

2.0 GDI benzin (2.0 16V 131kw 178LE 1999ccm) Eng.code: G4NC Type id: 55573

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 100kw 136LE 1598ccm) Eng.code: D4FE Type id: 134380

1.6 CRDi diesel (1.6 16V 85kw 116LE 1598ccm) Eng.code: D4FE Type id: 134825

1.7 CRDi diesel (1.7 16V 100kw 136LE 1685ccm) Eng.code: D4FD Type id: 10623

1.7 CRDi diesel (1.7 16V 104kw 141LE 1685ccm) Eng.code: D4FD Type id: 113136

1.7 CRDi diesel (1.7 16V 85kw 116LE 1685ccm) Eng.code: D4FD Type id: 10622

2.0 CVVT benzin (2.0 16V 121kw 165LE 1999ccm) Eng.code: G4NA Type id: 134583

2.0 CVVT benzin (2.0 16V 130kw 177LE 1999ccm) Eng.code: G4NA Type id: 139167

2.0 GDI benzin (2.0 16V 130kw 177LE 1999ccm) Eng.code: G4NC Type id: 10620

2.0 GDi benzin (2.0 16V 121kw 165LE 1999ccm) Eng.code: G4NC Type id: 115231

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom