Powered by Smartsupp Alfa Romeo 147 2001-2010 (937) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet

Kit plus CSC
Cikkszám: 3000 990 082
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1024021
Termékfotó
Valeo kuplungkészlet kuplung nyomólappal,központi kinyomóval,kuplungtárcsával
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 834001
Kártyaszám: 1024023
10
71 930 Ft-tól
Új alkatrész:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
kuplung nyomólappal
Külső átmérő [mm]:
230
Kinyomó erő [N]:
5 000
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kuplungtárcsával
Külső átmérő 1 [mm]:
215
Fogszám:
20
Agyprofil:
23,1 x 20,2
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomóval
Rögzítő furatok száma a központi kinyomón:
2
Furatátmérő [mm]:
24
Anyag:
Műanyag
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
érzékelő nélkül
Tömeg [kg]:
6,7
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
230
További termékek
Átmérő [mm]
215
Fogszám
20
Alkatrészek lásd az alkatrészlistát
Alternatív javítókészlet
3000 853 201
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 16V T.SPARK (937.AXA1A, 937.AXB1A, 937.BXB1A) benzin (1.6 16V 88kw 120LE 1598ccm) Eng.code: AR32104 Type id: 15529

1.6 16V T.SPARK ECO (937.AXA1A, 937.BXA1A) benzin (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: AR37203 Type id: 15579

1.6 16V T.SPARK (932.A4, 932.A4100) benzin (1.6 16V 88kw 120LE 1598ccm) Eng.code: AR32104,AR67601 Type id: 8808

1.8 16V T.SPARK (932.A3) benzin (1.7 16V 106kw 144LE 1747ccm) Eng.code: AR32201 Type id: 8809

1.8 16V T.SPARK (932.A3100) benzin (1.7 16V 103kw 140LE 1747ccm) Eng.code: AR32205 Type id: 15617

1.6 16V T.SPARK. (932B4100) benzin (1.6 16V 88kw 120LE 1598ccm) Eng.code: AR32104,AR67601 Type id: 14784

1.8 16V T.SPARK (932A3) benzin (1.7 16V 106kw 144LE 1747ccm) Eng.code: AR32201 Type id: 14785

1.8 16V T.SPARK (932B31__) benzin (1.7 16V 103kw 140LE 1747ccm) Eng.code: AR32205 Type id: 15616

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom