Univerzális menü

Sachs támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb

Alfa Romeo 156
Cikkszám: 802 394
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1036634
1 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
20 210 Ft
-12%
Online ár:
17 730 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Lemförder támcsapágy gólyaláb hátsó tengely bal,hátsó tengely jobb
Gyártó: LEMFÖRDER
Cikkszám: 31042 01
Kártyaszám: 1036630
10
17 680 Ft-tól
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Tengelyenként:
2
OE-számhoz:
60663773
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Gördülőcsapágyra nincs szükség
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

ALFA ROMEO (60613572)

ALFA ROMEO (60663773)


További olvasom
Beépítési oldal
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal
Hátsó tengely jobb
Tengelyenként
2
OE-számhoz
60663773
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
Gördülőcsapágyra nincs szükség
Tovább olvasom

1.6 16V T.SPARK (932.A4 932.A4100) Benzin 1598 88kW (120LE) 1598ccm AR 32104AR 67601 8808

1.8 16V T.SPARK (932.A3) Benzin 1747 106kW (144LE) 1747ccm AR 32201 8809

1.8 16V T.SPARK (932.A3100) Benzin 1747 103kW (140LE) 1747ccm AR 32205 15617

1.9 JTD (932.A2B00 932.A2C00) Dízel 1910 85kW (115LE) 1910ccm 937 A2.000 16584

1.9 JTD (932.A2B00) Dízel 1910 81kW (110LE) 1910ccm AR 37101 15688

1.9 JTD (932.AXN00 932.BXE00) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm 937 A5.000 27208

1.9 JTD (932AXE00) Dízel 1910 100kW (136LE) 1910ccm 192 B1.000 27207

1.9 JTD (932AXE00) Dízel 1910 93kW (126LE) 1910ccm 937 A4.000 27206

1.9 JTD (932B2) Dízel 1910 77kW (105LE) 1910ccm AR 32302 8812

1.9 JTD 16V (932AXE00) Dízel 1910 103kW (140LE) 1910ccm 192 A5.000 17162

2.0 16V T.SPARK (932A2) Benzin 1970 114kW (155LE) 1970ccm AR 32301AR 32310 8810

2.0 16V T.SPARK (932A21__) Benzin 1970 110kW (150LE) 1970ccm AR 32310 15619

2.0 JTS (932AXA) Benzin 1970 122kW (166LE) 1970ccm 937 A1.000 16617

2.0 JTS (932AXD00 932AXD01) Benzin 1970 119kW (162LE) 1970ccm 932 A2.000 25154

2.4 JTD (932A1B__) Dízel 2387 103kW (140LE) 2387ccm 839 A6.000 15690

2.4 JTD (932AXC) Dízel 2387 110kW (150LE) 2387ccm 841 C000 16618

2.4 JTD (932AXF00) Dízel 2387 120kW (163LE) 2387ccm 841 M.000841 N.000 27209

2.4 JTD (932AXF00) Dízel 2387 129kW (175LE) 2387ccm 841 G.000 17622

2.4 JTD (932B1) Dízel 2387 100kW (136LE) 2387ccm AR 32501 8813

2.5 V6 24V (932A1) Benzin 2492 140kW (190LE) 2492ccm AR 32401 8811

2.5 V6 24V (932A11_) Benzin 2492 141kW (192LE) 2492ccm AR 32405 15686

3.2 GTA (932AXB) Benzin 3179 184kW (250LE) 3179ccm 932 A.000 16610

1.6 16V T.SPARK. (932B4100) Benzin 1598 88kW (120LE) 1598ccm AR 32104AR 67601 14784

1.8 16V T.SPARK (932A3) Benzin 1747 106kW (144LE) 1747ccm AR 32201 14785

1.8 16V T.SPARK (932B31__) Benzin 1747 103kW (140LE) 1747ccm AR 32205 15616

1.9 JTD (932.B2B00) Dízel 1910 81kW (110LE) 1910ccm AR 37101 15692

1.9 JTD (932B2) Dízel 1910 77kW (105LE) 1910ccm AR 32302 14788

1.9 JTD (932B2B 932B2C) Dízel 1910 85kW (115LE) 1910ccm 937 A2.000 16586

1.9 JTD (932BXE00) Dízel 1910 100kW (136LE) 1910ccm 192 B1.000 27297

1.9 JTD (932BXE00) Dízel 1910 93kW (126LE) 1910ccm 937 A4.000 27296

1.9 JTD 16V (932BXE00) Dízel 1910 103kW (140LE) 1910ccm 192 A5.000 17163

1.9 JTD 16V Q4 (932BXN20) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm 937 A5.000 18205

2.0 16V T.SPARK (932A2) Benzin 1970 114kW (155LE) 1970ccm AR 32301AR 32310 14786

2.0 16V T.SPARK (932B21__) Benzin 1970 110kW (150LE) 1970ccm AR 32310 15618

2.0 JTS (932BXA) Benzin 1970 122kW (166LE) 1970ccm 937 A1.000 16619

2.0 JTS (932BXD00 932BXD01) Benzin 1970 119kW (162LE) 1970ccm 932 A2.000 27298

2.4 JTD (932.B1B00) Dízel 2387 103kW (140LE) 2387ccm 839 A6.000 15693

2.4 JTD (932.BXC00) Dízel 2387 110kW (150LE) 2387ccm 841 C000 16620

2.4 JTD (932B1) Dízel 2387 100kW (136LE) 2387ccm AR 32501 14789

2.4 JTD (932BXF00) Dízel 2387 120kW (163LE) 2387ccm 841 M.000841 N.000 27299

2.4 JTD (932BXF00) Dízel 2387 129kW (175LE) 2387ccm 841 G.000 17623

2.5 V6 24V (932A1) Benzin 2492 140kW (190LE) 2492ccm AR 32401 14787

2.5 V6 24V (932B1100) Benzin 2492 141kW (192LE) 2492ccm AR 32405 15691

3.2 GTA (932.BXB00) Benzin 3179 184kW (250LE) 3179ccm 932 A.000 16611

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom