Powered by Smartsupp Alfa Romeo 156 1997-2005 (932) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet kinyomócsapágy nélkül

Alfa Romeo 147 2.0 benzin,156 2.0 benzin,GT 2.0 benzin
Cikkszám: 3000 951 301
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1037202
Termékfotó
Valeo kuplungkészlet kuplung nyomólappal,központi kinyomó nélkül
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 821323
Kártyaszám: 1037204
8
56 510 Ft-tól
Új alkatrész:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
kuplung nyomólappal
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
230
Kinyomó erő [N]:
5 000
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kuplungtárcsával
Fogszám:
20
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomó nélkül
Működtetési mód:
nyomó működtetés
Tömeg [kg]:
6,364
Előfeszítő erő [N]:
5 000
Kuplung:
Nyomással működtetett tengelykapcs. rendelkező járművekhez
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

ALFA ROMEO (46526587)
ALFA ROMEO (60815510)
ALFA ROMEO (71722616)

ALFA ROMEO (71784537)

ALFA ROMEO (71782001)
ALFA ROMEO (46550936)

ALFA ROMEO (55190114)

ALFA ROMEO (46551476)
ALFA ROMEO (46526586)


Tovább olvasom
Átmérő [mm]
230
Agyprofil
20,20x23,00-20N
Fogszám
20
csak készletben elérhető
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kinyomócsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.0 JTS (932AXA) benzin (2.0 16V 122kw 166LE 1970ccm) Eng.code: 937A1.000 Type id: 16617

2.0 16V T.SPARK (932B21__) benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1970ccm) Eng.code: AR32310 Type id: 15618

2.0 JTS (932BXA) benzin (2.0 16V 122kw 166LE 1970ccm) Eng.code: 937A1.000 Type id: 16619

2.0 JTS (937CXH1A, 937CXH11) benzin (2.0 16V 121kw 165LE 1970ccm) Eng.code: 932A2.000,937A1.000 Type id: 17790

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom