Powered by Smartsupp Alfa Romeo 156 Sportwagon 1997-2006 (932) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet

Kit plus CSC
Cikkszám: 3000 990 083
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1037203
Termékfotó
Rymec kuplungkészlet központi kinyomóval
Gyártó: RYMEC
Cikkszám: JT7675020
Kártyaszám: 1037200
3
60 870 Ft-tól
Átmérő [mm]:
230
Tányér átmérő [mm]:
230
Fogszám:
20
Agyprofil:
20.2x23.2
többrészes:
háromrészes
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomóval
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
230
Dörzsbevonat külső átmérő 1 [mm]:
230
Termékfotó
Valeo kuplungkészlet kuplung nyomólappal,központi kinyomóval,kuplungtárcsával
Gyártó: VALEO
Cikkszám: 834002
Kártyaszám: 1037205
7
75 020 Ft-tól
Új alkatrész:
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
kuplung nyomólappal
Tengelykapcsoló nyomólap külső átmérő [mm]:
230
Kinyomó erő [N]:
5 000
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kuplungtárcsával
Fogszám:
20
Agyprofil:
23,1 x 20,2
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Központi kinyomóval
Tömeg [kg]:
6,82
Előfeszítő erő [N]:
5 000
További termékek
Átmérő [mm]
230
Fogszám
20
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.0 JTS (932AXA) benzin (2.0 16V 122kw 166LE 1970ccm) Eng.code: 937A1.000 Type id: 16617

2.0 16V T.SPARK (932B21__) benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1970ccm) Eng.code: AR32310 Type id: 15618

2.0 JTS (932BXA) benzin (2.0 16V 122kw 166LE 1970ccm) Eng.code: 937A1.000 Type id: 16619

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom