Powered by Smartsupp Lancia THESIS 2002-2009 (841) kuplungkészlet
Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet kinyomócsapágy nélkül

XTend
Cikkszám: 3000 951 965
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1039667

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

ALFA ROMEO (55192735)
FIAT (55192735)
LANCIA (55192735)


Tovább olvasom
Átmérő [mm]
240
Agyprofil
23x26-23N
Fogszám
23
csak készletben elérhető
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
kinyomócsapágy nélkül
Szervizinformáció figyelembe veendő
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.4 JTD (932AXF00) diesel (2.4 20V 120kw 163LE 2387ccm) Eng.code: 841M.000,841N.000 Type id: 27209

2.4 JTD (932AXF00) diesel (2.4 20V 129kw 175LE 2387ccm) Eng.code: 841G.000 Type id: 17622

2.4 JTD (932BXF00) diesel (2.4 20V 120kw 163LE 2387ccm) Eng.code: 841M.000,841N.000 Type id: 27299

2.4 JTD (936AXC00) diesel (2.4 20V 132kw 180LE 2387ccm) Eng.code: 841M.000 Type id: 20073

2.4 JTD (936AXC00, 936AXG00) diesel (2.4 20V 136kw 185LE 2387ccm) Eng.code: 841M.000,936B.000 Type id: 20075

2.4 JTD (841.AXE1B0, 841.AXH110) diesel (2.4 20V 120kw 163LE 2387ccm) Eng.code: 841M.000,841N.000 Type id: 58713

2.4 JTD (841.AXE1B0, 841.AXH110) diesel (2.4 20V 129kw 175LE 2387ccm) Eng.code: 841G.000 Type id: 17609

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom