Powered by Smartsupp Mercedes-Benz X-CLASS 2017- (470) fékbetét készlet
Univerzális menü

Tomex Brakes fékbetétkészlet tárcsafék hátsótengely,113,2mm

Mercedes-Benz X-Class,Nissan NP300
Cikkszám: TX 15-87
Gyártó: TOMEX BRAKES
Kártyaszám: 1040419
Termékfotó
Optimal fékbetétkészlet tárcsafék elsőtengely,131,8mm,kopásjelző érintkezővel
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: BP-12737
Kártyaszám: 1040415
11
11 810 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Vastagság [mm]:
15,6
Szélesség [mm]:
131,8
Magasság [mm]:
77,2
Kopásjelző érintkező:
kopásjelző érintkezővel
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Tartozékokkal
Fékrendszer:
Brembo
Szélesség [mm]:
131,6
Magasság [mm]:
77,3
Termékfotó
Blue Print fékbetétkészlet tárcsafék 113mm,48mm,hátsótengely
Gyártó: BLUE PRINT
Cikkszám: ADU174242
Kártyaszám: 2484903
46
17 380 Ft-tól
Hossz [mm]:
113
Szélesség [mm]:
48
Vizsgálat jelzés:
ECE R90 Approved
Beépítési oldal:
hátsótengely
Vastagság 1 [mm]:
18
Kopásjelző érintkező:
akusztikus kopásjelzéssel
Tömeg [kg]:
1,195
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Szerelőanyaggal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csikorgásgátló lemezzel
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
féknyereg csavarokkal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
rögzítő anyaggal
Szervizinformáció figyelembe veendő:
Termékfotó
Febi Bilstein fékbetétkészlet tárcsafék 112,9mm,48,1mm,hátsótengely
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 16981
Kártyaszám: 2484920
41
15 720 Ft-tól
Hossz [mm]:
112,9
Szélesség [mm]:
48,1
Vizsgálat jelzés:
ECE R90 Approved
Beépítési oldal:
hátsótengely
Vastagság 1 [mm]:
18
Kopásjelző érintkező:
akusztikus kopásjelzéssel
Tömeg [kg]:
1,195
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
Szerelőanyaggal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csikorgásgátló lemezzel
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
féknyereg csavarokkal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
rögzítő anyaggal
Szervizinformáció figyelembe veendő:
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

MERCEDES-BENZ (4704230600)
MERCEDES-BENZ (A4704230600)

NISSAN (D40605JU0A)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Vastagság [mm]
18,4
Szélesség [mm]
113,2
Magasság [mm]
48,2
Kopásjelző érintkező
akusztikus kopásjelzéssel
Fékrendszer
Teves
Tömeg [kg]
1,2
Tovább olvasom

X 220 d 4-matic (470.211) diesel (2.3 16V 120kw 163LE 2298ccm) Eng.code: OM699.300,OM699.302,OM699.304 Type id: 128601

X 250 d (470.230) diesel (2.3 16V 140kw 190LE 2298ccm) Eng.code: OM699.301,OM699.303,OM699.305 Type id: 128603

X 250 d 4-matic (470.231) diesel (2.3 16V 140kw 190LE 2298ccm) Eng.code: OM699.301,OM699.303,OM699.305 Type id: 128602

X 250 d 4-matic (470.231) diesel (2.3 16V 140kw 190LE 2298ccm) Eng.code: OM699.301,OM699.303,OM699.305 Type id: 129693

2.3 dCi (D231) diesel (2.3 16V 120kw 163LE 2298ccm) Eng.code: YS23DDT Type id: 115877

2.3 dCi 4x4 (D231) diesel (2.3 16V 120kw 163LE 2298ccm) Eng.code: YS23DDT Type id: 115879

2.3 dCi 4x4 (D231, D23T) diesel (2.3 16V 140kw 190LE 2298ccm) Eng.code: YS23DDTT Type id: 117805

Tovább olvasom
A TOMEX BRAKES cég a legnagyobb és legtapasztaltabb fékrendszer-alkatrészek gyártására szakosodott lengyel vállalat, amely nemcsak Lengyelországban, hanem a külföldi piacon is elismert. Minden TOMEX BRAKES márka által kínált termék a legmodernebb technológiák alkalmazásával kerül gyártásra, az eredeti autóalkatrészekhez hasonló minőségben (OE osztály). A lengyel TOMEX BRAKES márka féktárcsái a legjobb minőségű öntöttvasból készülnek, optimálisan kiválasztott széntartalommal. Az öntési folyamatot modern számítógépes rendszerek felügyelik, és a lemezeket precíz geometriai megmunkálásnak vetik alá. A gyártás során felhasznált anyag összetétele lehetővé teszi a fékezési folyamat hőmérséklet-eloszlásának kiegyensúlyozását, és ezáltal minimálisra csökken a repedés jelensége magas hőmérséklet hatására (hőmérsékleti repedés). Hatékonyan kiküszöböli a keresztirányú vagy felületi repedéseket és a vonaltorzulások kockázatát is. A tárcsák védőréteggel történő bevonásának gyártási folyamata jobban megvédi a termékeket a korróziótól, valamint megkönnyíti azok autóba történő beépítését, mert az ilyen korongok nem igényelnek zsírtalanítást.
Tovább olvasom