Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb első tengely bal

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-303090
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1055738
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
23 050 Ft
-9%
Online ár:
20 960 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Original Imperium támcsapágy gólyaláb első tengely bal,csapággyal
Gyártó: ORIGINAL IMPERIUM
Cikkszám: 25090
Kártyaszám: 1055761
12
15 320 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Tömeg [g]:
891
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapággyal
Verzió:
Non idraulico
Csapágygyártó:
IMPERGOM
Tömeg [g]:
892
Tömeg [g]:
894
Csapágy gyártó:
IMPERGOM
Termékfotó
Monroe támcsapágy gólyaláb golyóscsapággyal
Gyártó: MONROE
Cikkszám: MK474L
Kártyaszám: 13930863
14
18 610 Ft-tól
Tömeg [kg]:
0,87
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapággyal
Garancia:
5 év garancia
Páros cikkszám:
MK473R
Csomagolási hossz [mm]:
15,1
Csomagolási szélesség [cm]:
8,4
Csomagolási magasság [cm]:
14,6
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

ALFA ROMEO (50520155)
ALFA ROMEO (51805868)


További olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Páros cikkszám
12-303083
Tovább olvasom

1.4 BiFuel (940FXA1A 940FXT1A) Benzin/Autógáz (LPG) 1368 88kW (120LE) 1368ccm 198 A4.000 19288

1.4 TB (940.FYA1A) Benzin 1368 110kW (150LE) 1368ccm 940 C2.000 108276

1.4 TB (940FXA1A) Benzin 1368 88kW (120LE) 1368ccm 198 A4.000940 B7.000 33298

1.4 TB (940FXB1A) Benzin 1368 125kW (170LE) 1368ccm 940 A2.000 33299

1.4 TB (940FXG1A) Benzin 1368 120kW (163LE) 1368ccm 955 A8.000 7206

1.4 TB (940FXN1A 940FXU1A) Benzin 1368 77kW (105LE) 1368ccm 940 B1.000940 B8.000 12017

1.6 JTDM (940.FYB1_) Dízel 1598 88kW (120LE) 1598ccm 552 80 444940 C1.000940 C5.000 112138

1.6 JTDM (940.FYE1_) Dízel 1598 85kW (116LE) 1598ccm 940 C5.000 117422

1.6 JTDM (940FXD1A) Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm 940 A3.000 33302

1.8 TBi (940FXC1A) Benzin 1742 169kW (230LE) 1742ccm 940 A1.000 110004

1.8 TBi (940FXC1A) Benzin 1742 173kW (235LE) 1742ccm 940 A1.000 33300

1.8 TBi (940FXR11) Benzin 1742 177kW (241LE) 1742ccm 940 B2.000960 A1.000 26235

2.0 JTDM (940.FXL1A) Dízel 1956 103kW (140LE) 1956ccm 940 A5.000 2159

2.0 JTDM (940.FXQ1A) Dízel 1956 110kW (150LE) 1956ccm 940 B5.000940 C3.000 24597

2.0 JTDM (940.FXV11) Dízel 1956 129kW (175LE) 1956ccm 940 B4.000 100763

2.0 JTDM (940FXE1A) Dízel 1956 125kW (170LE) 1956ccm 552 83 099940 A4.000 33301

2.0 JTDM (940FXH1A 940FXH11 940.FXZ11 940.FXZ1A) Dízel 1956 120kW (163LE) 1956ccm 940 A7.000940 B9.000 7199

2.0 JTDM (940FXM1A 940FXS1A 940FYD1A) Dízel 1956 100kW (136LE) 1956ccm 940 A8.000940 B6.000940 C4.000 11001

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom