Powered by Smartsupp Alfa Romeo GIULIETTA 2010-2017 (940) első tengely bal torony csapágy gólyaláb
Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb első tengely bal

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-303090
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1055738
2 munkanap alatt beszerezhető 6 db.
Bolti ár:
22 540 Ft
-9%
Online ár:
20 490 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Original Imperium támcsapágy gólyaláb első tengely bal,csapággyal
Gyártó: ORIGINAL IMPERIUM
Cikkszám: 25090
Kártyaszám: 1055761
19
14 980 Ft-tól
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Tömeg [g]:
891
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapággyal
Verzió:
Non idraulico
Csapágygyártó:
IMPERGOM
Tömeg [g]:
892
Tömeg [g]:
894
Csapágy gyártó:
IMPERGOM
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

ALFA ROMEO (50520155)
ALFA ROMEO (51805868)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
Első tengely bal
Páros cikkszám
12-303083
Tovább olvasom

1.4 TB (940.FYA1A) benzin (1.4 16V 110kw 150LE 1368ccm) Eng.code: 940C2.000 Type id: 108276

1.4 TB (940FXB1A, 940FXB11) benzin (1.4 16V 125kw 170LE 1368ccm) Eng.code: 940A2.000 Type id: 33299

1.4 TB (940FXG1A) benzin (1.4 16V 120kw 163LE 1368ccm) Eng.code: 955A8.000 Type id: 7206

1.4 TB (940FXN1A, 940FXU1A) benzin (1.4 16V 77kw 105LE 1368ccm) Eng.code: 940B1.000,940B8.000 Type id: 12017

1.6 JTDM (940FXD1A) diesel (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: 940A3.000 Type id: 33302

1.6 JTDM (940FYB11, 940FYB1A, 940FYF11, 940FYF1A) diesel (1.6 16V 88kw 120LE 1598ccm) Eng.code: 55280444,940C1.000,940C5.000 Type id: 112138

1.6 JTDM (940FYE11, 940FYE1A) diesel (1.6 16V 85kw 116LE 1598ccm) Eng.code: 940C5.000 Type id: 117422

1.8 TBi (940FXC1A) benzin (1.7 16V 169kw 230LE 1742ccm) Eng.code: 940A1.000 Type id: 110004

1.8 TBi (940FXR11) benzin (1.7 16V 177kw 241LE 1742ccm) Eng.code: 940B2.000 Type id: 26235

2.0 JTDM (940.FXL1A) diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1956ccm) Eng.code: 940A5.000 Type id: 2159

2.0 JTDM (940FXH1A, 940FXH11, 940FXZ11, 940FXZ1A) diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1956ccm) Eng.code: 940A7.000,940B9.000 Type id: 7199

2.0 JTDM (940FXQ1A, 940FYC1A) diesel (2.0 16V 110kw 150LE 1956ccm) Eng.code: 940B5.000,940C3.000 Type id: 24597

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom