Univerzális menü

Sachs kuplung kinyomócsapágy m32 váltóhoz

Alfa Romeo,Fiat,Opel
Cikkszám: 3182 654 194
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1066995
2 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
103 370 Ft
-7%
Online ár:
95 710 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
FTE kuplung kinyomócsapágy alumínium,érzékelő nélkül,m32wr váltóhoz
Gyártó: FTE
Cikkszám: 1104334
Kártyaszám: 1008462
28
33 730 Ft-tól
Furatátmérő [mm]:
34
Anyag:
Alumínium
Teljes hossz [mm]:
56,7
Rögzítő furatok száma a központi kinyomón:
3
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
érzékelő nélkül
Tömeg [kg]:
0,46
rögzítő furatok száma:
3
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

ALFA ROMEO (55558917)
FIAT (55558917)

CHEVROLET (5679349)
CHEVROLET (55558917)


További olvasom
Szervizinformáció figyelembe veendő
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.8 TBi (939.AXN1B) Benzin 1742 147kW (200LE) 1742ccm 939 B1.000 31356

1.8 TBi (939BXN1B) Benzin 1742 147kW (200LE) 1742ccm 939 B1.000 31358

1.8 TBi (939DXN1B) Benzin 1742 147kW (200LE) 1742ccm 939 B1.000 31354

1.4 TJet (955AXA1B) Benzin 1368 114kW (155LE) 1368ccm 199 A8.000 28249

1.6 JTDM (955AXC1B) Dízel 1598 88kW (120LE) 1598ccm 198 A2.000955 A3.000 28250

1.6 JTDM (955AXE1B) Dízel 1598 85kW (115LE) 1598ccm 955 A4.000 32396

1.9 D Multijet (194AXB1B) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm 939 A1.000 18903

1.9 D Multijet (194AXC1B 194AXC12) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm 939 A2.000 18904

1.9 D Multijet Dízel 1910 100kW (136LE) 1910ccm 939 A8.000 12052

1.9 D Multijet Dízel 1910 85kW (115LE) 1910ccm 939 A7.000 31616

1.6 D Multijet Dízel 1598 88kW (120LE) 1598ccm 955 A3.000 9331

1.9 D Multijet Dízel 1910 85kW (116LE) 1910ccm 939 A7.000 9315

1.9 D Multijet Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm 939 A1.000 18901

1.9 D Multijet Dízel 1910 96kW (130LE) 1910ccm 199 A5.000 18902

1.6 D Multijet Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm 198 A3.000 31092

1.6 D Multijet Dízel 1598 88kW (120LE) 1598ccm 955 A3.000 32253

1.9 CDTI (L48) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18072

1.9 CDTI (L48) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19119

1.9 CDTI (L48) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 19117

1.9 CDTI 16V (L48) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DTJ 18244

2.0 Turbo (L48) Benzin 1998 177kW (240LE) 1998ccm Z 20 LEH 19116

1.9 CDTI (L08) Dízel 1910 74kW (101LE) 1910ccm Z 19 DTL 19287

1.9 CDTI (L08) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 19464

1.9 CDTi (L08) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18301

1.9 CDTi 16V (L08) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DTJ 18300

2.0 Turbo (L08) Benzin 1998 177kW (240LE) 1998ccm Z 20 LEH 19988

1.9 CDTI (L35) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18080

1.9 CDTI (L35) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19120

1.9 CDTI (L35) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 19118

1.9 CDTI 16V (L35) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DTJ 18245

1.9 CDTi (L67) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18951

1.6 CDTI (75) Dízel 1598 70kW (95LE) 1598ccm B 16 DTC 100856

1.6 CDTI (75) Dízel 1598 81kW (110LE) 1598ccm B 16 DTEB 16 DTLB 16 DTN 100498

1.6 CDTi (75) Dízel 1598 100kW (136LE) 1598ccm B 16 DTH 100738

1.7 CDTI (75) Dízel 1686 74kW (100LE) 1686ccm A 17 DT 33062

1.7 CDTI (75) Dízel 1686 81kW (110LE) 1686ccm A 17 DTCA 17 DTI 33853

1.7 CDTI (75) Dízel 1686 96kW (131LE) 1686ccm A 17 DTS 33854

1.7 CDTI (_76) Dízel 1686 96kW (131LE) 1686ccm A 17 DTS 55120

1.7 CDTI 4x4 (_76) Dízel 1686 96kW (131LE) 1686ccm A 17 DTS 55121

1.9 CDTI (F48) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19986

1.9 CDTI (F48) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 17934

1.9 CDTI (F69) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19285

1.9 CDTI (F69) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 17939

1.9 CDTI (F68) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19286

1.9 CDTI (F68) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 17940

1.9 CDTI (F35) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 19284

1.9 CDTI (F35) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 17938

1.9 CDTI (M75) Dízel 1910 110kW (150LE) 1910ccm Z 19 DTH 18689

1.9 CDTI (M75) Dízel 1910 74kW (100LE) 1910ccm Z 19 DTL 18690

1.9 CDTI (M75) Dízel 1910 88kW (120LE) 1910ccm Z 19 DT 18691

2.0 (M75) Benzin 1998 177kW (241LE) 1998ccm Z 20 LEH 19261

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom