Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-253486
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1073282
2 munkanap alatt beszerezhető 10+ db.
Bolti ár:
19 010 Ft
-12%
Online ár:
16 670 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (6R0 411 105 BL)
AUDI (6R0 411 105 BM)
AUDI (6R0 411 105 BN)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Rugóforma
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Tovább olvasom

1.2 TFSI Benzin 1197 63kW (86LE) 1197ccm CBZA 33303

1.4 TFSI Benzin 1390 136kW (185LE) 1390ccm CAVGCTHG 9304

1.4 TFSI Benzin 1390 90kW (122LE) 1390ccm CAXACNVA 33305

1.4 TFSI Benzin 1395 103kW (140LE) 1395ccm CPTA 11754

1.6 TDI Dízel 1598 66kW (90LE) 1598ccm CAYB 9305

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 33304

1.6 TDI Dízel 1598 85kW (115LE) 1598ccm CXMA 108162

2.0 TDI Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CFHD 9306

1.0 TFSI Benzin 999 60kW (82LE) 999ccm CHZE 118026

1.0 TFSI Benzin 999 70kW (95LE) 999ccm CHZBDKLD 112021

1.2 TFSI Benzin 1197 63kW (86LE) 1197ccm CBZA 11782

1.4 TDI Dízel 1422 66kW (90LE) 1422ccm CUSB 108168

1.4 TFSI Benzin 1390 136kW (185LE) 1390ccm CAVGCTHG 11785

1.4 TFSI Benzin 1390 90kW (122LE) 1390ccm CAXACNVA 11783

1.4 TFSI Benzin 1395 103kW (140LE) 1395ccm CPTA 11784

1.4 TFSI Benzin 1395 92kW (125LE) 1395ccm CZCACZDD 108157

1.4 TSI Benzin 1395 110kW (150LE) 1395ccm CZEA 108161

1.6 TDI Dízel 1598 66kW (90LE) 1598ccm CAYB 11786

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 11787

1.6 TDI Dízel 1598 85kW (115LE) 1598ccm CXMA 108164

1.8 TFSI Benzin 1798 141kW (192LE) 1798ccm DAJB 109413

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CFHB 11788

2.0 TDI Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CFHD 55103

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom