Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-295510
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1089079
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
28 390 Ft
-9%
Online ár:
25 810 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: G1380
Kártyaszám: 1086226
12
16 080 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Tömeg [kg]:
1,72
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
Csomagolási hossz [mm]:
60
Csomagolási szélesség [cm]:
7,2
Csomagolási magasság [cm]:
7
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK436
Termékfotó
Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,egycsöves,felül csavarorsó
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 318 816
Kártyaszám: 3013082
5
22 580 Ft-tól
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Egycsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Jellemző méret:
MT30/13XA
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

SEAT (2Q0 513 049 AQ)
VAG (2Q0 513 049 BE)
VAG (2Q0 513 049 BF)
VAG (2Q0 513 049 BH)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

25 TFSI Benzin 999 70kW (95LE) 999ccm DKLADLAC 135143

30 TFSI Benzin 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 141869

30 TFSI Benzin 999 85kW (116LE) 999ccm DKJADKRF 132856

35 TFSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADADPCA 135144

40 TFSI Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm CZPCDKZC 135145

40 TFSI Benzin 1984 152kW (207LE) 1984ccm 143831

1.0 Benzin 999 48kW (65LE) 999ccm CHYCDFNB 128304

1.0 Benzin 999 55kW (75LE) 999ccm CHYB 127208

1.0 MPi Benzin 999 59kW (80LE) 999ccm DFNADSGB 134283

1.0 TSI Benzin 999 70kW (95LE) 999ccm CHZLDKLA 127209

1.0 TSI Benzin 999 81kW (110LE) 999ccm DLAA 141844

1.0 TSI Benzin 999 85kW (115LE) 999ccm CHZJDKJADKRF 127210

1.5 TSI Benzin 1495 110kW (150LE) 1495ccm DADA 128305

1.6 TDI Dízel 1598 59kW (80LE) 1598ccm DGTC 129082

1.6 TDI Dízel 1598 70kW (95LE) 1598ccm DGTD 128786

1.6 TDI Dízel 1598 85kW (115LE) 1598ccm DGTA 129740

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom