Univerzális menü

Bilstein támcsapágy gólyaláb elsőtengely,golyóscsapággyal

B1 OE Replacement
Cikkszám: 12-225323
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1091671
1 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
15 480 Ft
-12%
Online ár:
13 570 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

Termékfotó
Febi Bilstein támcsapágy gólyaláb 135mm,128mm,gumi/fém,első tengely bal
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 15870
Kártyaszám: 1091687
62
6 230 Ft-tól
Hossz [mm]:
135
Szélesség [mm]:
128
Vastagság [mm]:
50
Magasság [mm]:
50
Belső átmérő [mm]:
14
Külső átmérő [mm]:
65
Külső átmérő [mm]:
66
Anyag:
Gumi/fém
Beépítési oldal:
Első tengely kétoldali
Tömeg [kg]:
0,825
OE-számhoz:
6N0 412 331 E
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapágy nélkül
Beépítési oldal:
Első tengely bal
Beépítési oldal:
Első tengely jobb
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapágy nélkül
Beépítési oldal:
elsőtengely
Termékfotó
Optimal támcsapágy gólyaláb elsőtengely,golyóscsapággyal
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: F8-6281
Kártyaszám: 1091717
4
16 480 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
golyóscsapággyal
A javasolt tartozék cikkszáma:
F8-6281S
Alternatív javítókészlet:
F8-6281S
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csapággyal
Termékfotó
Automega első toronyszilent Skoda
Gyártó: AUTOMEGA
Cikkszám: TCS024
Kártyaszám: 16914350
17
3 240 Ft-tól
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
görgőscsapágy nélkül
Tengelyenként:
2
Csapágyazás típusa:
Gumifém csapágy
Beépítési oldal:
elsőtengely
Mennyiség:
2
Vázszámtól:
6Y-2-345 001
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VW (6N0 412 331 E)

VW (6N0412331ES1)


További olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2
golyóscsapággyal
Tovább olvasom

1.2 TDI Dízel 1191 45kW (61LE) 1191ccm ANY 14402

1.4 Benzin 1390 55kW (75LE) 1390ccm AUABBY 13360

1.4 TDI Dízel 1422 55kW (75LE) 1422ccm AMFBHC 13359

1.4 TDI Dízel 1422 66kW (90LE) 1422ccm ATL 17626

1.6 FSI Benzin 1598 81kW (110LE) 1598ccm BAD 16679

1.0 16V Benzin 999 51kW (69LE) 999ccm ASTAVZ 17090

1.4 16V Benzin 1390 55kW (75LE) 1390ccm APEAUA 13198

1.8 T 20V Cupra Benzin 1781 115kW (156LE) 1781ccm AQXAYP 13199

1.9 SDI Dízel 1896 50kW (68LE) 1896ccm AGPAQM 13194

1.2 Benzin 1198 47kW (64LE) 1198ccm BME 19273

1.2 Benzin 1198 51kW (70LE) 1198ccm BZGCGPA 23292

1.4 Benzin 1390 63kW (86LE) 1390ccm BXWCGGB 19274

1.4 LPG Benzin/Autógáz (LPG) 1390 63kW (86LE) 1390ccm BXWCGGB 133130

1.4 TDI Dízel 1422 51kW (70LE) 1422ccm BNM 19276

1.4 TDI Dízel 1422 59kW (80LE) 1422ccm BMSBNV 19277

1.6 Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm BTSCFNA 19275

1.9 TDI Dízel 1896 74kW (101LE) 1896ccm AXR 10996

1.9 TDI Dízel 1896 77kW (105LE) 1896ccm BLSBSW 19278

1.2 Benzin 1198 51kW (70LE) 1198ccm BZGCGPA 23240

1.4 Benzin 1390 63kW (86LE) 1390ccm BXWCGGB 23243

1.4 TDI Dízel 1422 51kW (70LE) 1422ccm BNM 23247

1.4 TDI Dízel 1422 59kW (80LE) 1422ccm BMSBNV 23245

1.2 12V Benzin 1198 47kW (64LE) 1198ccm AZQBME 16332

1.2 12V Benzin 1198 51kW (69LE) 1198ccm BZG 23207

1.2 Benzin 1198 40kW (54LE) 1198ccm AWYBMD 16521

1.2 Benzin 1198 44kW (60LE) 1198ccm BBM 23205

1.4 16V Benzin 1390 55kW (75LE) 1390ccm AUABBYBKY 16300

1.4 16V Benzin 1390 59kW (80LE) 1390ccm BUD 19697

1.4 16V Benzin 1390 74kW (101LE) 1390ccm AUBBBZ 16552

1.4 FSI Benzin 1390 63kW (86LE) 1390ccm AXU 16732

1.4 TDI Dízel 1422 51kW (70LE) 1422ccm BNMBWB 18605

1.4 TDI Dízel 1422 55kW (75LE) 1422ccm AMFBAY 16279

1.4 TDI Dízel 1422 59kW (80LE) 1422ccm BMSBNV 18599

1.6 16V Benzin 1598 77kW (105LE) 1598ccm BTS 19698

1.8 GTI Benzin 1781 110kW (150LE) 1781ccm BJX 19253

1.9 SDI Dízel 1896 47kW (64LE) 1896ccm ASY 16333

1.9 TDI Dízel 1896 74kW (101LE) 1896ccm ATDAXRBMT 16105

1.9 TDI Dízel 1896 96kW (130LE) 1896ccm ASZBLT 17742

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom