Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-226651
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1110656
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
36 200 Ft
-9%
Online ár:
32 910 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
TRW lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: TRW
Cikkszám: JGT408T
Kártyaszám: 1103900
9
14 260 Ft-tól
Tengelyenként:
1
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Átmérő [mm]:
39
Menetméret:
M10x1,0
Hossz 1 [mm]:
637
Hossz 2 [mm]:
411
dugattyúrúd átmérő [mm]:
12
Figyeljen a műszaki adatokra:
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Kyb lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,egycsöves,felül szem
Gyártó: KYB
Cikkszám: 553243
Kártyaszám: 1110676
7
26 150 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító-rendszer:
Egycsöves
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Monroe lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: MONROE
Cikkszám: G1236
Kártyaszám: 1110687
22
16 540 Ft-tól
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Tömeg [kg]:
1,9
Furatátmérő [mm]:
25,4
Garancia:
5 év garancia
dugattyúrúd átmérő [mm]:
12,4
A javasolt tartozék cikkszáma:
MK118
Csomagolási hossz [mm]:
50,5
Csomagolási szélesség [cm]:
6,4
Csomagolási magasság [cm]:
6,4
Vámtarifa szám:
87 088 035
Garancia:
5 év garancia páronként cserélhető tartozékokkal
Furatátmérő [mm]:
25
A javasolt tartozék cikkszáma:
PK078
Termékfotó
Kavo Parts lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül szem
Gyártó: KAVO PARTS
Cikkszám: SSA-10572
Kártyaszám: 13941208
5
12 620 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (1J0 512 011 AT)
AUDI (1J0 512 011 BH)
AUDI (8N0 512 011 AG)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül szem
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

1.8 T quattro Benzin 1781 110kW (150LE) 1781ccm AGUAQAARX 11339

1.8 T quattro Benzin 1781 132kW (180LE) 1781ccm AJQARY 10465

1.9 TDI quattro Dízel 1896 96kW (130LE) 1896ccm ASZ 15898

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom