Powered by Smartsupp Audi A3 2003-2012 (8P1) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-241101
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1122235
Termékfotó
Sachs futómű rugó 320mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 996 943
Kártyaszám: 1122330
9
16 260 Ft-tól
Jellemző méret:
E
Hossz [mm]:
320
Külső átmérő [mm]:
114
Átmérő [mm]:
11,8
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,304mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH6092
Kártyaszám: 3017357
15
18 790 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,96
Vastagság 1 [mm]:
12,3
Külső átmérő [mm]:
112
Hossz [mm]:
304
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.6 FSI benzin (1.6 16V 85kw 115LE 1598ccm) Eng.code: BAG,BLF,BLP Type id: 17578

1.6 benzin (1.6 8V 75kw 102LE 1595ccm) Eng.code: BGU,BSE,BSF,CCSA Type id: 17172

1.8 TFSI benzin (1.8 16V 118kw 160LE 1798ccm) Eng.code: BYT,BZB,CDAA Type id: 20864

2.0 FSI benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1984ccm) Eng.code: AXW,BLR,BLX,BLY,BMB,BVY,BVZ Type id: 17009

2.0 TDI 16V diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BKD,CBAB,CFFB,CLJA Type id: 17173

2.0 TDI diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1968ccm) Eng.code: AZV,CBAA,CFFA Type id: 17458

2.0 TDI diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: BMN,CBBB,CFGB Type id: 19614

2.0 TDI diesel (2.0 8V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BMM Type id: 19966

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1984ccm) Eng.code: AXX,BWA,CAWB,CCZA Type id: 18358

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1984ccm) Eng.code: BWA Type id: 19558

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom