Powered by Smartsupp Audi A3 2003-2012 (8P1) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó hátsótengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-266036
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1122236
Termékfotó
Monroe futómű rugó 332mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3425
Kártyaszám: 1122310
10
17 400 Ft-tól
Hossz [mm]:
332
Tömeg [kg]:
2,3
Belső átmérő 1 [mm]:
57
Belső átmérő 2 [mm]:
88
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
7,6
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,7
Csomagolási magasság [cm]:
16,8
huzalátmérő [mm]:
12,3
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
Termékfotó
Sachs futómű rugó 332mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 996 942
Kártyaszám: 1122329
13
16 060 Ft-tól
Jellemző méret:
E
Hossz [mm]:
332
Külső átmérő [mm]:
116
Átmérő [mm]:
12,2
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (8P0 511 115 B)
VW (1K0 511 115 HD)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.6 FSI benzin (1.6 16V 85kw 115LE 1598ccm) Eng.code: BAG,BLF,BLP Type id: 17578

1.6 TDI diesel (1.6 16V 66kw 90LE 1598ccm) Eng.code: CAYB Type id: 31316

1.6 TDI diesel (1.6 16V 77kw 105LE 1598ccm) Eng.code: CAYC Type id: 31317

1.6 benzin (1.6 8V 75kw 102LE 1595ccm) Eng.code: BGU,BSE,BSF,CCSA Type id: 17172

1.9 TDI diesel (1.9 8V 77kw 105LE 1896ccm) Eng.code: BKC,BLS,BXE Type id: 17398

2.0 FSI benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1984ccm) Eng.code: AXW,BLR,BLX,BLY,BMB,BVY,BVZ Type id: 17009

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1984ccm) Eng.code: AXX,BWA,CAWB,CCZA Type id: 18358

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom