Powered by Smartsupp Audi A3 2003-2012 (8P1) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-253530
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1122239
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VAG (1K0 411 105 EA)
VAG (1K0 411 105 EB)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Rugóforma
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Tovább olvasom

1.6 FSI benzin (1.6 16V 85kw 115LE 1598ccm) Eng.code: BAG,BLF,BLP Type id: 17578

1.6 benzin (1.6 8V 75kw 102LE 1595ccm) Eng.code: BGU,BSE,BSF,CCSA Type id: 17172

1.8 TFSI benzin (1.8 16V 118kw 160LE 1798ccm) Eng.code: BYT,BZB,CDAA Type id: 20864

2.0 FSI benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1984ccm) Eng.code: AXW,BLR,BLX,BLY,BMB,BVY,BVZ Type id: 17009

1.6 FSI benzin (1.6 16V 85kw 115LE 1598ccm) Eng.code: BLF,BLP Type id: 18068

1.6 benzin (1.6 8V 75kw 102LE 1595ccm) Eng.code: BGU,BSE,BSF,CCSA Type id: 18066

1.9 TDI diesel (1.9 8V 77kw 105LE 1896ccm) Eng.code: BKC,BLS,BXE Type id: 18067

2.0 FSI benzin (2.0 16V 110kw 150LE 1984ccm) Eng.code: AXW,BLR,BLX,BLY,BMB,BVY,BVZ Type id: 18069

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom