Univerzális menü

Bilstein porvédő készlet lengéscsillapító

B1 OE Replacement
Cikkszám: 11-270416
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1125603
2 munkanap alatt beszerezhető 10 db.
Bolti ár:
18 650 Ft
-12%
Online ár:
16 360 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Optimal porvédő készlet lengéscsillapító hátsótengely,bal,jobb
Gyártó: OPTIMAL
Cikkszám: AK-735181
Kártyaszám: 1117534
9
8 660 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Beépítési oldal:
bal
Beépítési oldal:
jobb
Beépítési oldal:
Hátsó tengely bal
Beépítési oldal:
Hátsó tengely jobb
Magasság [mm]:
179
Anyag:
PU (Poliuretán)
Anyag:
Termoplaszt
Ütköző magassága [mm]:
101
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.4 TFSI Benzin 1390 92kW (125LE) 1390ccm CAXCCMSA 26581

1.6 Benzin 1595 75kW (102LE) 1595ccm BGUBSEBSF 17172

1.6 FSI Benzin 1598 85kW (115LE) 1598ccm BAGBLFBLP 17578

1.8 TFSI Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm BYTBZBCDAA 20864

1.9 TDI Dízel 1896 77kW (105LE) 1896ccm BKCBLSBXE 17398

2.0 FSI Benzin 1984 110kW (150LE) 1984ccm AXWBLRBLXBLYBMBBVYBVZ 17009

2.0 TDI 16V Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKDCBABCFFBCLJA 17173

2.0 TDI 16V quattro Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKDCBABCFFB 18360

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm AZVCBAACFFA 17458

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMM 19966

2.0 TDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm BUY 32688

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm BMNCBBBCFGB 19614

2.0 TDI quattro Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm AZV 18356

2.0 TDI quattro Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMM 19967

2.0 TDI quattro Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm BMNCBBBCFGB 19615

2.0 TFSI Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm AXXBWACAWBCCZA 18358

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm AXXBWACCZA 18359

3.2 V6 quattro Benzin 3189 184kW (250LE) 3189ccm BDBBMJBUB 17577

S3 quattro Benzin 1984 188kW (256LE) 1984ccm BZCCDLC 28169

S3 quattro Benzin 1984 195kW (265LE) 1984ccm BHZCDLA 19914

1.4 TFSI Benzin 1390 92kW (125LE) 1390ccm CAXCCMSA 26582

1.6 Benzin 1595 75kW (102LE) 1595ccm BGUBSEBSF 18066

1.6 FSI Benzin 1598 85kW (115LE) 1598ccm BLFBLP 18068

1.9 TDI Dízel 1896 77kW (105LE) 1896ccm BKCBLSBXE 18067

2.0 FSI Benzin 1984 110kW (150LE) 1984ccm AXWBLRBLXBLYBMBBVYBVZ 18069

2.0 TDI 16V Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKDCBABCFFBCLJA 18071

2.0 TDI 16V quattro Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKDCBABCFFB 18710

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMM 19968

2.0 TDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm BUY 32689

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm BMNCBBBCFGB 19616

2.0 TDI quattro Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMM 19969

2.0 TDI quattro Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm BMNCBBBCFGB 19617

2.0 TFSI Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm AXXBWACAWBCBFACCZA 18082

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm AXXBPYBWACCZA 18083

3.2 V6 quattro Benzin 3189 184kW (250LE) 3189ccm BDBBMJBUB 18070

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom