Univerzális menü

Sachs lengéscsillapító gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó

Audi A3
Cikkszám: 311 007
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1129165
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
25 020 Ft
-9%
Online ár:
22 740 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (219)

Termékfotó
Ashika lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,felül csavarorsó
Gyártó: ASHIKA
Cikkszám: MA-00498
Kártyaszám: 1117252
47
10 250 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító-típus:
Teleszkópos lengéscsillapító
Termékfotó
Bilstein lengéscsillapító hátsótengely,gáznyomásos,kétcsöves,alul szem
Gyártó: BILSTEIN
Cikkszám: 19-172996
Kártyaszám: 1145853
18
27 290 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Lengéscsillapító fajtája:
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus:
Nem rugótartó lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés:
alul szem
Lengéscsillapító rögzítés:
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer:
Kétcsöves
További termékek
Lengéscsillapító-típus
Teleszkópos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Jellemző méret
SEOV30/13X219A
Lengéscsillapító rögzítés
alul szem
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
csak párban cserélendő
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.8 TFSI quattro Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm CDAA 30738

2.0 TDI 16V quattro Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKDCBABCFFB 18360

2.0 TDI quattro Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm AZV 18356

2.0 TDI quattro Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMM 19967

2.0 TDI quattro Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm BMNCBBBCFGB 19615

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm AXXBWACCZA 18359

3.2 V6 quattro Benzin 3189 184kW (250LE) 3189ccm BDBBMJBUB 17577

1.2 TFSI Benzin 1197 77kW (105LE) 1197ccm CBZB 33363

1.4 TFSI Benzin 1390 92kW (125LE) 1390ccm CAXC 11052

1.6 Benzin 1595 75kW (102LE) 1595ccm BSE 31073

1.6 TDI Dízel 1598 77kW (105LE) 1598ccm CAYC 31320

1.8 TFSI Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm BZBCDAA 24493

1.9 TDI Dízel 1896 77kW (105LE) 1896ccm BLS 24495

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CBABCFFB 24496

2.0 TFSI Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm CAWBCCZA 24494

1.8 TFSI quattro Benzin 1798 118kW (160LE) 1798ccm CDAA 30739

2.0 TDI 16V quattro Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKDCBABCFFB 18710

2.0 TDI quattro Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMM 19969

2.0 TDI quattro Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm BMNCBBBCFGB 19617

2.0 TFSI quattro Benzin 1984 147kW (200LE) 1984ccm AXXBPYBWACCZA 18083

3.2 V6 quattro Benzin 3189 184kW (250LE) 3189ccm BDBBMJBUB 18070

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom