Powered by Smartsupp Audi A3 2003-2012 (8P1) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 37-147754
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1131175
2 munkanap alatt beszerezhető 2 db.
Bolti ár:
27 320 Ft
-9%
Online ár:
24 830 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 326mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3424
Kártyaszám: 1128169
8
17 880 Ft-tól
Hossz [mm]:
326
Tömeg [kg]:
2,5
Külső átmérő [mm]:
148
Belső átmérő 1 [mm]:
74
Belső átmérő 2 [mm]:
81
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
5,3
Csomagolási hossz [cm]:
41,5
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
huzalátmérő [mm]:
13,5
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,330mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3354
Kártyaszám: 1131190
17
13 020 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,32
Vastagság 1 [mm]:
13,3
Külső átmérő [mm]:
144
Hossz [mm]:
330
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,294mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3358
Kártyaszám: 1131191
10
15 320 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,14
Vastagság 1 [mm]:
13
Külső átmérő [mm]:
143
Hossz [mm]:
294
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.0 TDI 16V diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BKD,CBAB,CFFB,CLJA Type id: 17173

2.0 TDI 16V quattro diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BKD,CBAB,CFFB Type id: 18360

2.0 TDI diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1968ccm) Eng.code: AZV,CBAA,CFFA Type id: 17458

2.0 TDI diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1968ccm) Eng.code: BUY Type id: 32688

2.0 TDI diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: BMN,CBBB,CFGB Type id: 19614

2.0 TDI diesel (2.0 8V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BMM Type id: 19966

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1968ccm) Eng.code: AZV Type id: 18356

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: BMN,CBBB,CFGB Type id: 19615

2.0 TDI quattro diesel (2.0 8V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BMM Type id: 19967

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1984ccm) Eng.code: AXX,BWA,CCZA Type id: 18359

1.8 TFSI quattro benzin (1.8 16V 118kw 160LE 1798ccm) Eng.code: CDAA Type id: 30739

2.0 TDI 16V diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BKD,CBAB,CFFB,CLJA Type id: 18071

2.0 TDI 16V quattro diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BKD,CBAB,CFFB Type id: 18710

2.0 TDI diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1968ccm) Eng.code: AZV,CBAA,CFFA Type id: 18357

2.0 TDI diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1968ccm) Eng.code: BUY Type id: 32689

2.0 TDI diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: BMN,CBBB,CFGB Type id: 19616

2.0 TDI diesel (2.0 8V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BMM Type id: 19968

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: BMN,CBBB,CFGB Type id: 19617

2.0 TDI quattro diesel (2.0 8V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BMM Type id: 19969

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1984ccm) Eng.code: AXX,BPY,BWA,CCZA Type id: 18083

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom