Powered by Smartsupp VolksWagen TOURAN 2003-2010 (1T1, 1T2) elsőtengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-199631
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1146762
Termékfotó
Sachs futómű rugó 310mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 997 858
Kártyaszám: 1136937
14
17 520 Ft-tól
Hossz [mm]:
310
Külső átmérő [mm]:
148
Átmérő [mm]:
13,25
Színjelzés:
piros
Színjelzés:
rózsaszín (2x)
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Termékfotó
Skf futómű rugó elsőtengely,310mm,persely nélkül,kézi kapcsolású váltó
Gyártó: SKF
Cikkszám: VKDL 31094
Kártyaszám: 1136938
3
21 449 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Hossz [mm]:
310
Tömeg [kg]:
2,25
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
148
Mennyiség:
2
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
persely nélkül
Menetek száma:
5,3
Színjelzés:
rózsaszín
Színjelzés:
piros
huzalátmérő [mm]:
13,25
Színjelzés:
pink
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,313mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH1717
Kártyaszám: 2977463
21
13 336 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,2
Vastagság 1 [mm]:
13,3
Külső átmérő [mm]:
148
Hossz [mm]:
313
Termékfotó
Monroe futómű rugó 310mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP3521
Kártyaszám: 2977465
13
15 734 Ft-tól
Hossz [mm]:
310
Tömeg [kg]:
2,3
Külső átmérő [mm]:
148
Belső átmérő 1 [mm]:
81
Belső átmérő 2 [mm]:
75
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
5,3
Csomagolási hossz [cm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
15,1
Csomagolási magasság [cm]:
15,2
huzalátmérő [mm]:
13,3
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,315mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3544
Kártyaszám: 2977690
11
13 550 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,2
Vastagság 1 [mm]:
13,3
Külső átmérő [mm]:
148
Hossz [mm]:
315
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.0 TDI diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: CBAB,CFFB Type id: 24496

2.0 TDI 16V diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BKD,CFHC Type id: 17903

2.0 TDI diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1968ccm) Eng.code: AZV Type id: 18765

2.0 TDI diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: BMN,CEGA Type id: 19557

2.0 TDI diesel (2.0 8V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BMM Type id: 22505

2.0 TDI 16V diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BKD,CFHC Type id: 22503

2.0 TDI diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: BMN,CEGA Type id: 22694

2.0 TDI diesel (2.0 8V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BMM Type id: 22504

1.4 TSI benzin (1.4 16V 103kw 140LE 1390ccm) Eng.code: BMY,CAVC Type id: 19651

1.4 TSI benzin (1.4 16V 125kw 170LE 1390ccm) Eng.code: BLG,CAVB Type id: 27994

1.9 TDI diesel (1.9 8V 66kw 90LE 1896ccm) Eng.code: BRU,BXF,BXJ Type id: 18700

1.9 TDI diesel (1.9 8V 74kw 100LE 1896ccm) Eng.code: AVQ Type id: 17119

1.9 TDI diesel (1.9 8V 77kw 105LE 1896ccm) Eng.code: BKC,BLS,BXE Type id: 17768

2.0 TDI 16V diesel (2.0 16V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BKD Type id: 17770

2.0 TDI diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1968ccm) Eng.code: AZV Type id: 17175

2.0 TDI diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: BMN,CFJA Type id: 19634

2.0 TDI diesel (2.0 8V 103kw 140LE 1968ccm) Eng.code: BMM Type id: 19964

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom