Univerzális menü

Sachs futómű rugó 345mm

Audi A3,VolksWagen Touran
Cikkszám: 993 102
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1146774
1 munkanap alatt beszerezhető 10+ db.
Bolti ár:
18 070 Ft
-12%
Online ár:
15 860 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (219)

Jellemző méret
CC-SL
Hossz [mm]
345
Külső átmérő [mm]
146
Átmérő [mm]
13
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Külső átmérő [mm]
145
Színjelzés
narancs
Színjelzés
zöld
Rugóforma
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Tovább olvasom

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm CBABCFFB 24496

1.4 TSI Benzin 1390 103kW (140LE) 1390ccm BMYCAVC 19651

1.4 TSI Benzin 1390 125kW (170LE) 1390ccm BLGCAVB 27994

1.9 TDI Dízel 1896 77kW (105LE) 1896ccm BKCBLSBXE 17768

2.0 TDI 16V Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BKD 17770

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm AZV 17175

2.0 TDI Dízel 1968 103kW (140LE) 1968ccm BMM 19964

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm BMNCFJA 19634

1.6 TDI Dízel 1598 66kW (90LE) 1598ccm CAYB 34977

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom