Powered by Smartsupp Audi A3 2004-2013 Sportback (8PA) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-241095
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1148330
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,328mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH6596
Kártyaszám: 1122284
12
14 140 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
1,86
Vastagság 1 [mm]:
11,8
Külső átmérő [mm]:
114
Hossz [mm]:
328
Termékfotó
Sachs futómű rugó 333mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 996 944
Kártyaszám: 1148333
8
15 410 Ft-tól
Jellemző méret:
E
Hossz [mm]:
333
Külső átmérő [mm]:
112
Átmérő [mm]:
12,2
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Skf futómű rugó hátsótengely,330mm,persely nélkül,kézi kapcsolású váltó
Gyártó: SKF
Cikkszám: VKDL 31029
Kártyaszám: 1148334
4
16 980 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Hossz [mm]:
330
Tömeg [kg]:
2,1
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
113
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
persely nélkül
Menetek száma:
7,85
huzalátmérő [mm]:
12,25
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.6 FSI benzin (1.6 16V 85kw 115LE 1598ccm) Eng.code: BLF,BLP Type id: 18068

1.6 benzin (1.6 8V 75kw 102LE 1595ccm) Eng.code: BGU,BSE,BSF,CCSA Type id: 18066

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom