Powered by Smartsupp Audi A4 B8 2009-2016 Allroad (8KH) elsőtengely lengéscsillapító
Univerzális menü

Bilstein lengéscsillapító elsőtengely,gáznyomásos,kétcsöves,alsó lemez

BILSTEIN - B4 OE Replacement
Cikkszám: 19-226859
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1154415

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (8K0 413 031 BB)
AUDI (8K0 413 031 BC)
AUDI (8K0 413 031 BH)


Tovább olvasom
Beépítési oldal
elsőtengely
Lengéscsillapító fajtája
gáznyomásos
Lengéscsillapító-típus
rugóstagos lengéscsillapító
Lengéscsillapító rögzítés
alsó lemez
Lengéscsillapító rögzítés
felül csavarorsó
Lengéscsillapító-rendszer
Kétcsöves
Tovább olvasom

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 100kw 136LE 1968ccm) Eng.code: CAGB,CJCB,CSUB Type id: 33418

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 105kw 143LE 1968ccm) Eng.code: CAGA,CJCA Type id: 31585

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 120kw 163LE 1968ccm) Eng.code: CAHB,CGLD,CNHC Type id: 33419

2.0 TDI quattro diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: CAHA Type id: 30991

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 155kw 211LE 1984ccm) Eng.code: CDNC,CPMA Type id: 30990

2.0 TFSI quattro benzin (2.0 16V 162kw 220LE 1984ccm) Eng.code: CPMB Type id: 59570

3.0 TDI quattro diesel (3.0 24V 176kw 240LE 2967ccm) Eng.code: CCWA Type id: 30992

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom