Univerzális menü

Bosch kipufogógáz hőmérséklet jeladó

Audi A4 2.0 dízel,A5 2.0 dízel,Q5 2.0 dízel,Seat Exeo 2.0 dízel
Cikkszám: 0 986 259 011
Gyártó: BOSCH
Kártyaszám: 1157781
1 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
43 350 Ft
-9%
Online ár:
39 400 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap; 12:00 után leadott rendelés esetén következő munkanap lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 10:00-ig leadott rendelés esetén még aznap 15:30 után; 10:00 után leadottrendelés esetén következő munkanap 09:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 12:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap 09:00-tól; 12:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 09:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést aznap; 11:00 után leadott rendelést következő munkanap átadjuk futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

(27)

Termékfotó
Hella kipufogógáz hőmérséklet jeladó
Gyártó: HELLA
Cikkszám: 6PT 014 494-481
Kártyaszám: 1157817
9
31 540 Ft-tól
Rögzítési mód:
csavarozott
pólusszám:
2
Kábelhossz [mm]:
312
Szakszemélyz. végzett összeszerelés/szétszerelés szükséges!:
A dugós csatlakozások száma:
2
Termékfotó
Metzger kipufogógáz hőmérséklet jeladó részecskeszűrő előtt
Gyártó: METZGER
Cikkszám: 0894036
Kártyaszám: 1157878
21
24 640 Ft-tól
Beépítési oldal:
részecskeszűrő előtt
Kábelhossz [mm]:
240
Teljes hossz [mm]:
422
pólusszám:
2
Minőség:
AM
Alternatív javítókészlet:
0894008
A dugós csatlakozások száma:
2
Minőség:
IAM
Termékfotó
Nrf kipufogógáz hőmérséklet jeladó
Gyártó: NRF
Cikkszám: 707218
Kártyaszám: 13950085
15
19 840 Ft-tól
Csatlakozó ház forma:
D-alakú
pólusszám:
2
Feszültség [V]:
12
Beépítési mélység [mm]:
50
Kábelhossz [mm]:
239
Menetméret:
M14x1.5
A dugós csatlakozások száma:
2
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
szintetikus zsírral
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (03L 906 088 D)
SEAT (03L 906 088 D)
VW (03L 906 088 D)

HITACHI (137042)
HITACHI (2507042)


További olvasom
Kábelhossz [mm]
239
Tovább olvasom

2.0 TDI quattro Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CAGBCJCBCSUB 33418

2.0 TDI quattro Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CAGACJCA 31585

2.0 TDI quattro Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHBCGLDCNHC 33419

2.0 TDI quattro Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CAHA 30991

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CAGBCJCBCSUB 25454

2.0 TDI Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CAGACJCACMEACMFA 23301

2.0 TDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHBCGLDCNHC 30002

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CAHA 26836

2.0 TDI Dízel 1968 88kW (120LE) 1968ccm CAGCCJCC 26848

2.0 TDI quattro Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CAGACJCA 30994

2.0 TDI quattro Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CAHA 26847

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CAGBCJCBCSUB 30006

2.0 TDI Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CAGACJCACMEACMFA 25508

2.0 TDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHBCGLDCNHC 30691

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CAHA 25510

2.0 TDI Dízel 1968 88kW (120LE) 1968ccm CAGCCJCC 30390

2.0 TDI quattro Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CAGACJCA 30996

2.0 TDI quattro Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CAHA 30007

2.0 TDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHBCGLD 31328

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CAHA 30987

2.0 TDI quattro Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CAGBCJCBCSUB 31957

2.0 TDI quattro Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CAGACJCA 31956

2.0 TDI quattro Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHBCGLACGLDCNHC 31959

2.0 TDI quattro Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CAHACGLBCMGA 27564

2.0 TDI Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CAGACJCA 31000

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CAHACGLB 31001

2.0 TDI Dízel 1968 88kW (120LE) 1968ccm CAGCCJCC 31588

2.0 TDI Dízel 1968 105kW (143LE) 1968ccm CAGACJCA 31350

2.0 TDI Dízel 1968 125kW (170LE) 1968ccm CAHACGLB 31351

2.0 TDI Dízel 1968 88kW (120LE) 1968ccm CAGCCJCC 31352

Tovább olvasom
A Bosch csoport különböző technológiák és szolgáltatások vezető nemzetközi szállítója. Világszerte mintegy 395 000 munkatársat foglalkoztat (2020. december 31-én) és 71,5 milliárd euró árbevételt ért el 2020-ban. A cégcsoport négy üzleti területen végzi tevékenységét, ezek a mobilitási megoldások, az ipari technika, a fogyasztási cikkek, valamint az energia- és épülettechnika. Az autóipar területén a Bosch a világ elsőszámú felszerelés- és innovációs vezetője, amely eredeti és utángyártott termékeket gyárt és forgalmaz. A Bosch a világ különböző autógyártóinak szállít autóalkatrészeket. Nagy az esélye annak, hogy az Ön járművében lévő számos alkatrészt is a Bosch gyártotta. A Bosch alkatrészek a tartósság, a megbízhatóság, a kiváló minőség és az innováció szinonimái. Számos Bosch-alkatrész szolgált a mai gépjárművekben használt modern technológiák alapjául. A vállalat világszerte számos szabadalommal rendelkezik, és jelentős bevételeket fektetett a kutatásba és fejlesztésbe a különböző területeken, beleértve az autóalkatrészeket, háztartási készülékeket, elektromos szerszámokat és biztonsági rendszereket. Az alapítójáról elnevezett Robert Bosch GmbH az egyik legnagyobb és legrégebbi autóalkatrész-gyártó. A Boscht 1886. november 15-én alapították a Precíziós Mechanika és Elektrotechnika Műhelyeként. A jelenlegi nevet 1937-ben kapta meg. A vállalat székhelye Stuttgartban, Németországban található. Gyártó és forgalmazó központjai a világ minden táján, többek között Észak-Amerikában, Ausztráliában és Ázsiában találhatók. A Bosch által gyártott autóalkatrészek sorában szerepelnek a generátorok, indítók, motorpozíció-érzékelők, gyújtáselemek, üzemanyagrendszerek, akkumulátorok, kormányrendszerek és ablaktörlő lapátok. A Bosch 1887-ben vezette be az első kisfeszültségű mágneszáras gyújtást a helyhez kötött benzinmotorokhoz. Egy évtizeddel később, 1897-ben a Bosch bevezette a belső égésű motorok mágneszáras gyújtószerkezeteit. 1902-ben a márka piacra dobta első sikeres nagyfeszültségű gyújtógyertyáit. A Bosch 1913-ban és 1926-ban kezdett el fényszórók és ablaktörlők gyártásával foglalkozni. 1927-ben a márka mérföldkövet ért el az első dízel üzemanyag-befecskendező szivattyú bevezetésével. Ez a rendszer a modern dízel befecskendező rendszer előfutára volt. Az első személyautó dízel befecskendező szivattyút 1936-ban építették be egy Mercedes-Benz járműbe. A Bosch 1976-ban kezdett oxigénérzékelőket kínálni. 1978-ban a vállalat bevezette a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amely az ABS-érzékelő segítségével megakadályozza a kerekek blokkolását csúszós útviszonyok között. A Bosch a kipörgésgátló rendszerek, az elektronikus menetstabilizáló programok (ESP), az autórádiók és a fedélzeti navigációs rendszerek specializációjáról is ismert. 1986-ban és 1995-ben jelentek meg a Bosch kipörgésgátló rendszerei, illetve ESP-jei. 1980-ban a Bosch elsőként vezette be az elektronikus légzsákvezérlő rendszereket a járművekben. Ezeket kezdetben a Mercedes S-osztályú autókban alkalmazták. A vállalat 2010-ben elsőként vezette be az automatikus vészfékező mechanizmust. Ez a rendszer figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen, ha az autó közelében lévő tárgyat észlel, és úgy érzi, hogy ütközés fenyeget. Ha a vezető nem reagál, a rendszer automatikusan aktiválja a fékező mechanizmust, hogy megállítsa a járművet. A Bosch hibrid rendszereket is szállít különböző márkákhoz, többek között a Peugeot-hoz, a Volkswagenhez és a Porschéhez.
Tovább olvasom