Univerzális menü

Sachs kuplungkészlet szerelőszerszámmal,lendkerék csavarokkal

XTend
Cikkszám: 3000 950 751
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1158468
2 munkanap alatt beszerezhető 3 db.
Bolti ár:
274 900 Ft
-7%
Online ár:
254 530 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Luk kuplungkészlet kinyomó csapággyal,csavarkészlettel,szerelőszerszámmal
Gyártó: LUK
Cikkszám: 624 3759 00
Kártyaszám: 1158466
3
111 230 Ft-tól
Átmérő [mm]:
240
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
kinyomó csapággyal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info 2:
csavarkészlettel
Kiegészítő cikk/kiegészítő info:
szerelőszerszámmal
Utánállítás:
automatikus utánállítással
SVHC:
Nem található SVHC anyag!
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (0CS 141 031 D)
AUDI (0B1 141 117 K)
AUDI (0B1 141 117 J)
AUDI (0B1 141 031 P)
AUDI (0B1 198 141 G)
AUDI (0B4 198 165)
AUDI (0B2 141 031 D)
AUDI (0B1 198 141 GX)


További olvasom
Átmérő [mm]
240
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
szerelőszerszámmal
További javasolt cikk
szerelőkészlet
csak készletben elérhető
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
lendkerék csavarokkal
Kiegészítő cikk/kiegészítő info
nyomólap csavarokkal
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

2.0 TDI quattro Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHBCGLDCNHC 33419

2.0 TDI quattro Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CGLC 15997

2.0 TDI quattro Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm CNHA 100052

2.0 TDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHBCGLDCNHC 30002

2.0 TDI Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CGLCCMGB 16045

2.0 TDI Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm CNHA 59564

2.0 TDI quattro Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CGLC 16048

2.0 TDI quattro Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm CNHA 59565

3.0 TDI Dízel 2967 150kW (204LE) 2967ccm CLAB 19124

2.0 TDI Dízel 1968 110kW (150LE) 1968ccm CJCDCMFBCSUA 59566

2.0 TDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHBCGLDCNHC 30691

2.0 TDI Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CGLC 20117

2.0 TDI Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm CNHA 59568

2.0 TDI quattro Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CGLC 20118

2.0 TDI quattro Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm CNHA 59569

3.0 TDI Dízel 2967 150kW (204LE) 2967ccm CLAB 22732

2.0 TDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHBCGLDCNHC 33407

2.0 TDI Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CGLC 11986

2.0 TDI Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm CNHA 100056

2.0 TDI quattro Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CGLC 22826

2.0 TDI quattro Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm CNHA 100057

3.0 TDI Dízel 2967 150kW (204LE) 2967ccm CLAB 11987

2.0 TDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHBCGLD 31328

2.0 TDI Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CGLC 11992

2.0 TDI Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm CNHA 100054

2.0 TDI quattro Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CGLC 22769

2.0 TDI quattro Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm CNHA 100055

3.0 TDI Dízel 2967 150kW (204LE) 2967ccm CLAB 11993

2.0 TDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHBCGLDCNHC 33408

2.0 TDI Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CGLC 11989

2.0 TDI Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm CNHA 100036

2.0 TDI quattro Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CGLC 15685

2.0 TDI quattro Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm CNHA 100037

3.0 TDI Dízel 2967 150kW (204LE) 2967ccm CLAB 11990

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CGLECSUE 22928

2.0 TDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CGLD 9308

2.0 TDI Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CGLCCMGB 7938

3.0 TDI Dízel 2967 150kW (204LE) 2967ccm CLAB 7943

2.0 TDI Dízel 1968 100kW (136LE) 1968ccm CGLECSUEDDCA 22929

2.0 TDI Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CGLD 10435

2.0 TDI Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CGLCCMGB 10413

3.0 TDI Dízel 2967 150kW (204LE) 2967ccm CLAB 10416

2.0 TDI quattro Dízel 1968 120kW (163LE) 1968ccm CAHBCGLACGLDCNHC 31959

2.0 TDI quattro Dízel 1968 130kW (177LE) 1968ccm CGLCCMGB 56108

2.0 TDI quattro Dízel 1968 140kW (190LE) 1968ccm CNHA 100061

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom