Univerzális menü

Bilstein porvédő készlet lengéscsillapító hátsótengely

B1 OE Replacement
Cikkszám: 11-303220
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1168820
1 munkanap alatt beszerezhető 1 db.
Bolti ár:
11 970 Ft
-12%
Online ár:
10 500 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 15:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 15:00-ig leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól; 15:00 után leadott rendelés esetén 3 munkanap múlva lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 15:00-ig leadott rendelés esetén másnap; 15:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanygok folyadékok elektromos alkatrészek visszáruzása nem lehetséges. A visszáruzandó tételeket sérülés mentes eredeti csomagolásban hat napon belül vesszük vissza. Cseredarabok mechanikai sérülés mentesen tisztán gyári csomagolásban visszáruzhatóak. (130)

További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

VAG (357 513 425)
VAG (8D5 512 131 F)


További olvasom
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.6 Benzin 1595 74kW (100LE) 1595ccm ADPAHLANAARM 4613

1.6 Benzin 1595 75kW (102LE) 1595ccm ALZ 15070

1.8 Benzin 1781 92kW (125LE) 1781ccm ADRAPTARGAVV 4614

1.8 T Benzin 1781 110kW (150LE) 1781ccm AEBANBAPUARKAWT 4615

1.8 T Benzin 1781 132kW (180LE) 1781ccm AJL 11349

1.9 TDI Dízel 1896 55kW (75LE) 1896ccm AFF 11364

1.9 TDI Dízel 1896 66kW (90LE) 1896ccm 1ZAHHAHU 4618

1.9 TDI Dízel 1896 81kW (110LE) 1896ccm AFNAVG 5125

1.9 TDI Dízel 1896 85kW (116LE) 1896ccm AJM 11300

2.4 Benzin 2393 121kW (165LE) 2393ccm AGAALFAMLAPSARJ 8352

2.5 TDI Dízel 2496 110kW (150LE) 2496ccm AFBAKN 8886

2.6 Benzin 2598 110kW (150LE) 2598ccm ABC 4616

2.8 Benzin 2771 128kW (174LE) 2771ccm AAHAFC 4617

2.8 Benzin 2771 142kW (193LE) 2771ccm ACKAHAALGAMXAPRAQDATQ 5411

1.6 Benzin 1595 74kW (100LE) 1595ccm ADPAHLANAARM 5305

1.8 Benzin 1781 92kW (125LE) 1781ccm ADRAPTARGAVV 5306

1.8 T Benzin 1781 110kW (150LE) 1781ccm AEBANBAPUARKAWT 5307

1.8 T Benzin 1781 132kW (180LE) 1781ccm AJL 11350

1.8 T quattro Benzin 1781 132kW (180LE) 1781ccm AJL 11347

1.9 TDI Dízel 1896 55kW (75LE) 1896ccm AFF 11365

1.9 TDI Dízel 1896 66kW (90LE) 1896ccm 1ZAHHAHU 5310

1.9 TDI Dízel 1896 81kW (110LE) 1896ccm AFNAVG 5311

1.9 TDI Dízel 1896 85kW (115LE) 1896ccm AJMATJ 11301

2.5 TDI Dízel 2496 110kW (150LE) 2496ccm AFBAKN 8893

2.6 Benzin 2598 110kW (150LE) 2598ccm ABC 5308

2.8 Benzin 2771 128kW (174LE) 2771ccm AAH 5309

2.8 Benzin 2771 142kW (193LE) 2771ccm ACKAHAALGAPRAQD 5412

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom