Univerzális menü

Bilstein futómű rugó

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-200962
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1175117
2 munkanap alatt beszerezhető 4 db.
Bolti ár:
27 520 Ft
-9%
Online ár:
25 020 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Ebben a beszerzési variációban a termékek nem visszaáruzhatók ! (215)

Termékfotó
Monroe futómű rugó 383mm
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP0667
Kártyaszám: 1183911
9
15 490 Ft-tól
Hossz [mm]:
383
Tömeg [kg]:
2,1
Belső átmérő 1 [mm]:
56
Belső átmérő 2 [mm]:
112
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
8
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,7
Csomagolási magasság [cm]:
16,8
huzalátmérő [mm]:
11,3
Termékfotó
Suplex futómű rugó hátsótengely,351mm
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 03116
Kártyaszám: 1184836
3
17 330 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
hátsótengely
huzalátmérő [mm]:
11,75
Hossz [mm]:
351
Külső átmérő [mm]:
97
Tömeg [kg]:
2
huzalátmérő [mm]:
11,8
További termékek
Beépítési oldal
hátsótengely
Tovább olvasom

1.8 T quattro Benzin 1781 110kW (150LE) 1781ccm AEBANBAPUARKATWAWT 4620

1.8 T quattro Benzin 1781 132kW (180LE) 1781ccm AJL 11348

1.8 quattro Benzin 1781 92kW (125LE) 1781ccm ADRAPTARG 4619

1.9 TDI quattro Dízel 1896 81kW (110LE) 1896ccm AFNAVG 5605

1.9 TDI quattro Dízel 1896 85kW (116LE) 1896ccm AJMATJ 11352

2.4 quattro Benzin 2393 120kW (163LE) 2393ccm AJGAPZ 16706

2.4 quattro Benzin 2393 121kW (165LE) 2393ccm AGAALFAMLAPSARJ 8353

2.5 TDI quattro Dízel 2496 110kW (150LE) 2496ccm AFBAKN 8887

2.6 quattro Benzin 2598 110kW (150LE) 2598ccm ABC 4621

2.8 quattro Benzin 2771 128kW (174LE) 2771ccm AAHAFC 4622

2.8 quattro Benzin 2771 140kW (190LE) 2771ccm ATX 20895

2.8 quattro Benzin 2771 142kW (193LE) 2771ccm ACKAHAALGAMXAPRAQDATQ 5413

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom