Univerzális menü

Bilstein futómű rugó elsőtengely

BILSTEIN - B3 OE Replacement
Cikkszám: 36-269198
Gyártó: BILSTEIN
Kártyaszám: 1176301
2 munkanap alatt beszerezhető 7 db.
Bolti ár:
13 050 Ft
-12%
Online ár:
11 450 Ft

Figyelem! A kedvezmény kizárólag a weboldalunkon leadott rendelés esetén érvényes!

db

Személyes vásárlás a központban: 11:00-ig leadott rendelés másnap; 11:00 után leadott rendelés esetén 2 munkanap múlva lehetséges. Személyes vásárlás budapesti kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés esetén másnap 15:30 után; 11:00 után leadottrendelés esetén 2 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Személyes vásárlás vidéki kirendeltségben: 11:00-ig leadott rendelés 2 munkanap múlva 9:00-tól; 11:00 után leadott esetén 3 munkanap múlva 9:00-tól lehetséges. Futárral történő kiszállítás: 11:00-ig leadott rendelést másnap; 11:00 után leadott rendelést 2 munkanap múlva átadjuk a futárnak. Kérjük minden esetben várja meg munkatársunk értesítését!

Olajok kenőanyagok folyadékok patent izzó nem visszáruzható! Visszáruzandó alkatrészeket hat napon belül eredeti csomagolásban sértetlenül vesszük vissza. Cseredarabokat tisztán sértetlenül ledugózva eredeti csomagolásban 1 éven belül vesszük vissza. (33)

Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,358mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH1021
Kártyaszám: 1165021
31
13 800 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,27
Vastagság 1 [mm]:
13
Külső átmérő [mm]:
131
Hossz [mm]:
358
Termékfotó
Monroe futómű rugó 350mm,elsőtengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SP0068
Kártyaszám: 1165046
15
18 650 Ft-tól
Hossz [mm]:
350
Tömeg [kg]:
2,9
Külső átmérő [mm]:
134
Belső átmérő 1 [mm]:
67
Belső átmérő 2 [mm]:
67
Garancia:
5 év garancia
Menetek száma:
6,5
Csomagolási hossz [mm]:
40,6
Csomagolási szélesség [cm]:
16,7
Csomagolási magasság [cm]:
16,8
huzalátmérő [mm]:
14,1
Termékfotó
Febi Bilstein futómű rugó 353mm,elsőtengely,kézi kapcsolású váltó
Gyártó: Febi Bilstein
Cikkszám: 37830
Kártyaszám: 1176307
2
14 710 Ft-tól
Hossz [mm]:
353
Külső átmérő [mm]:
135
Külső átmérő [mm]:
14
Külső átmérő [mm]:
94
Beépítési oldal:
elsőtengely
Tömeg [kg]:
2,66
OE-számhoz:
8D0 411 105 AS
csak párban cserélendő:
huzalátmérő [mm]:
14
huzalátmérő [mm]:
13,8
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,361mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH1019
Kártyaszám: 1176310
26
14 520 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,63
Vastagság 1 [mm]:
13,5
Külső átmérő [mm]:
137
Hossz [mm]:
361
Termékfotó
Sachs futómű rugó 352mm
Gyártó: SACHS
Cikkszám: 997 156
Kártyaszám: 1176319
10
18 450 Ft-tól
Jellemző méret:
E
Hossz [mm]:
352
Átmérő [mm]:
13,75
Külső átmérő [mm]:
134
SVHC:
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Termékfotó
Suplex futómű rugó elsőtengely,352mm,kézi kapcsolású váltó
Gyártó: SUPLEX
Cikkszám: 03106
Kártyaszám: 1176324
4
20 180 Ft-tól
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Színjelzés:
sárga
Színjelzés:
barna
huzalátmérő [mm]:
13,75
Hossz [mm]:
352
Külső átmérő [mm]:
134
Tömeg [kg]:
2,7
huzalátmérő [mm]:
13,8
Termékfotó
Kyb futómű rugó elsőtengely,358mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH3385
Kártyaszám: 1231095
18
15 020 Ft-tól
Beépítési oldal:
elsőtengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,31
Vastagság 1 [mm]:
13
Külső átmérő [mm]:
132
Hossz [mm]:
358
További termékek
Beépítési oldal
elsőtengely
Tovább olvasom

2.4 Benzin 2393 120kW (163LE) 2393ccm AJGAMMAPZ 16705

2.4 Benzin 2393 121kW (165LE) 2393ccm AGAALFAMLAPSARJ 8352

2.4 quattro Benzin 2393 120kW (163LE) 2393ccm AJGAPZ 16706

2.4 quattro Benzin 2393 121kW (165LE) 2393ccm AGAALFAMLAPSARJ 8353

2.5 TDI Dízel 2496 110kW (150LE) 2496ccm AFBAKN 8886

2.5 TDI quattro Dízel 2496 110kW (150LE) 2496ccm AFBAKN 8887

2.6 Benzin 2598 102kW (139LE) 2598ccm ACZ 21349

2.6 Benzin 2598 110kW (150LE) 2598ccm ABC 4616

2.6 quattro Benzin 2598 110kW (150LE) 2598ccm ABC 4621

2.8 Benzin 2771 128kW (174LE) 2771ccm AAHAFC 4617

2.8 Benzin 2771 140kW (190LE) 2771ccm ATX 31966

2.8 Benzin 2771 142kW (193LE) 2771ccm ACKAHAALGAMXAPRAQDATQ 5411

2.8 quattro Benzin 2771 128kW (174LE) 2771ccm AAHAFC 4622

2.8 quattro Benzin 2771 140kW (190LE) 2771ccm ATX 20895

2.8 quattro Benzin 2771 142kW (193LE) 2771ccm ACKAHAALGAMXAPRAQDATQ 5413

2.4 Benzin 2393 120kW (163LE) 2393ccm AJGAMMAPZ 16707

2.4 Benzin 2393 121kW (165LE) 2393ccm AGAALFAMLAPSARJ 8354

2.5 TDI Dízel 2496 110kW (150LE) 2496ccm AFBAKN 8893

2.6 Benzin 2598 110kW (150LE) 2598ccm ABC 5308

2.8 Benzin 2771 128kW (174LE) 2771ccm AAH 5309

2.8 Benzin 2771 142kW (193LE) 2771ccm ACKAHAALGAPRAQD 5412

1.8 T Benzin 1781 110kW (150LE) 1781ccm AWT 16291

2.0 Benzin 1984 85kW (115LE) 1984ccm AZM 16292

1.6 Benzin 1595 74kW (101LE) 1595ccm ADPAHLANAARM 5724

1.6 Benzin 1595 74kW (101LE) 1595ccm ADPAHLANAARM 7932

1.8 T 20V Benzin 1781 110kW (150LE) 1781ccm AWT 15532

1.9 TDI 4motion Dízel 1896 96kW (130LE) 1896ccm AVF 15782

1.9 TDI Dízel 1896 74kW (101LE) 1896ccm AVB 15415

1.9 TDI Dízel 1896 96kW (130LE) 1896ccm AVFAWX 15417

2.3 V5 Benzin 2324 125kW (170LE) 2324ccm AZX 15419

1.8 T 20V Benzin 1781 110kW (150LE) 1781ccm AWT 15534

1.9 TDI Dízel 1896 96kW (130LE) 1896ccm AVFAWX 15418

2.3 VR5 Benzin 2324 125kW (170LE) 2324ccm AZX 15423

Tovább olvasom
A BILSTEIN, ma thyssenkrupp Bilstein GmbH, 1954-ben forradalmasította a lengéscsillapító technológiát és azóta az autóipar innovatív rendszerpartnereként kiváló minőséggel és csúcsteljesítménnyel nyűgöz le. A thyssenkrupp AG részeként a BILSTEIN a világ egyik legnagyobb beszállítója, évente mintegy 10 millió lengéscsillapítót gyárt. 1954-ben a BILSTEIN mérnökei kifejlesztik az első sorozatgyártásra alkalmas egycsöves gáznyomású lengéscsillapítót, amely a de-carbon elven alapul, és amelyet a mai napig az aktív vezetésbiztonsághoz való jelentős hozzájárulásként tartanak számon. A technológia előnyei a kiemelkedő biztonsági, teljesítmény- és kényelmi jellemzők. A nagy áttörés akkor következik be, amikor a Mercedes Benz felismeri a lengéscsillapítókban rejlő lehetőségeket, és sorozatgyártásban alkalmazza azokat. 1961-ben a Porsche először szerel Bilstein lengéscsillapítókat egy Forma-1-es versenyautóba, aminek eredményeképpen 1962-től minden Porsche versenyautót, 1965-től pedig minden prototípust és sportautót ezzel szerelnek fel. A technológia folyamatos továbbfejlesztése következik, mint például 1983-ban a McLaren Formula-1-es versenycsapat számára kifejlesztett, teljesen számítógépes, UHF-vevővel ellátott lengéscsillapítók. Az 1990-es években megjelennek az első elektronikus (fél)aktív csillapító rendszerek és 1999 óta minden Mercedes S-osztály a BILSTEIN légrugórendszerével kerül le a gyártósorról. A Mercedes-Benz E-osztály légrugó modulját 2002-től gyártják. Más prémiumgyártók már régen meggyőződtek a termékek minőségéről. Ezek közé tartozik az Aston Martin Audi, BMW, Bugatti, Jaguar, Land Rover és Porsche.
Tovább olvasom