Powered by Smartsupp Audi A4 B5 1994-2001 (8D2) futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 362mm

Audi A4 1.6 benzin,VolksWagen Passat 1.6 benzin
Cikkszám: 997 521
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1183920
Termékfotó
Kamoka futómű rugó elsőtengely
Gyártó: KAMOKA
Cikkszám: 2110100
Kártyaszám: 1165012
9
13 290 Ft-tól
Futómű:
nem sportfutóműves járművekhez
Rugóforma:
Csavarrugó
Beépítési oldal:
elsőtengely
Hossz 1 [mm]:
362
Átmérő [mm]:
12,7
Külső átmérő 1 [mm]:
133
Hossz [mm]:
362
Külső átmérő [mm]:
133
huzalátmérő [mm]:
12,7
huzalátmérő [mm]:
12
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (8D0 411 105 AL)
AUDI (8D0 411 105 AM)
VW (8D0 411 105 AL)
VW (8D0 411 105 AM)


Tovább olvasom
Jellemző méret
E
Hossz [mm]
362
Külső átmérő [mm]
133
Átmérő [mm]
12,75
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.6 benzin (1.6 8V 74kw 100LE 1595ccm) Eng.code: ADP,AHL,ANA,ARM Type id: 4613

1.6 benzin (1.6 8V 75kw 102LE 1595ccm) Eng.code: ALZ Type id: 15070

1.6 benzin (1.6 8V 74kw 100LE 1595ccm) Eng.code: ADP,AHL,ANA,ARM Type id: 5305

1.6 benzin (1.6 8V 75kw 102LE 1595ccm) Eng.code: ALZ Type id: 15071

1.6 benzin (1.6 8V 74kw 101LE 1595ccm) Eng.code: ADP,AHL,ANA,ARM Type id: 5724

1.6 benzin (1.6 8V 74kw 101LE 1595ccm) Eng.code: ADP,AHL,ANA,ARM Type id: 7932

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom