Powered by Smartsupp Audi A4 B6 2000-2004 (8E2) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 295mm,hátsótengely

Audi A4 1.6 benzin,A4 1.8 benzin,A4 1.9 dízel,A4 2.0 benzin
Cikkszám: 996 946
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1187465
Termékfotó
Kyb futómű rugó hátsótengely,294mm
Gyártó: KYB
Cikkszám: RH6575
Kártyaszám: 1187427
21
14 822 Ft-tól
Beépítési oldal:
hátsótengely
Jellemző méret:
E
Rugóforma:
Csavarrugó
Tömeg [kg]:
2,58
Vastagság 1 [mm]:
14
Külső átmérő [mm]:
132
Hossz [mm]:
294
Termékfotó
Monroe futómű rugó 297mm,hátsótengely
Gyártó: MONROE
Cikkszám: SE4075
Kártyaszám: 1187822
10
14 487 Ft-tól
Hossz [mm]:
297
Tömeg [kg]:
2,67
Rugóforma:
Állandó rugóátmérőjű csavarrugó
Külső átmérő [mm]:
131
Csomagolási hossz [cm]:
43
Csomagolási szélesség [cm]:
15
Csomagolási magasság [cm]:
15
Vámtarifa szám:
73 202 089
huzalátmérő [mm]:
13,75
Garancia:
5 év garancia
huzalátmérő [mm]:
13,8
További termékek

OE referencia számok listája:
(Az azonosító számokat rendelés előtt mindig pontosítani kell a járműgyártói dokumentációkban!)

AUDI (8E0 511 115 CQ)
VW (8E0 511 115 CQ)


Tovább olvasom
Jellemző méret
CC
Átmérő [mm]
13,6
Külső átmérő [mm]
132
Hossz [mm]
295
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.8 T benzin (1.8 20V 110kw 150LE 1781ccm) Eng.code: AVJ Type id: 15506

1.8 T benzin (1.8 20V 140kw 190LE 1781ccm) Eng.code: BEX Type id: 17146

1.8 T quattro benzin (1.8 20V 110kw 150LE 1781ccm) Eng.code: AVJ Type id: 15508

1.8 T quattro benzin (1.8 20V 120kw 163LE 1781ccm) Eng.code: BFB Type id: 16881

1.8 T quattro benzin (1.8 20V 140kw 190LE 1781ccm) Eng.code: BEX Type id: 17147

1.9 TDI diesel (1.9 8V 74kw 101LE 1896ccm) Eng.code: AVB Type id: 16261

1.9 TDI quattro diesel (1.9 8V 96kw 130LE 1896ccm) Eng.code: AVF Type id: 16602

2.0 benzin (2.0 20V 96kw 130LE 1984ccm) Eng.code: ALT Type id: 15507

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom