Powered by Smartsupp Seat EXEO 2008-2013 (3R2) hátsótengely futómű rugó
Univerzális menü

Sachs futómű rugó 258mm,hátsótengely

Audi A4,Seat Exeo
Cikkszám: 996 948
Gyártó: SACHS
Kártyaszám: 1187466
Jellemző méret
CC
Hossz [mm]
258
Külső átmérő [mm]
136
Átmérő [mm]
14,5
SVHC
Nincs információ, kérem, forduljon a gyártóhoz!
Tovább olvasom

1.8 T benzin (1.8 20V 110kw 150LE 1781ccm) Eng.code: AVJ Type id: 15506

1.8 T benzin (1.8 20V 140kw 190LE 1781ccm) Eng.code: BEX Type id: 17146

1.8 T quattro benzin (1.8 20V 110kw 150LE 1781ccm) Eng.code: AVJ Type id: 15508

1.8 T quattro benzin (1.8 20V 120kw 163LE 1781ccm) Eng.code: BFB Type id: 16881

1.8 T quattro benzin (1.8 20V 140kw 190LE 1781ccm) Eng.code: BEX Type id: 17147

1.9 TDI diesel (1.9 8V 74kw 101LE 1896ccm) Eng.code: AVB Type id: 16261

1.9 TDI quattro diesel (1.9 8V 96kw 130LE 1896ccm) Eng.code: AVF Type id: 16602

2.0 benzin (2.0 20V 96kw 130LE 1984ccm) Eng.code: ALT Type id: 15507

1.6 benzin (1.6 8V 75kw 102LE 1595ccm) Eng.code: ALZ Type id: 30997

1.8 T benzin (1.8 20V 110kw 150LE 1781ccm) Eng.code: CFMA Type id: 30998

1.8 TSI benzin (1.8 16V 118kw 160LE 1798ccm) Eng.code: CDHB Type id: 34809

1.8 TSI benzin (1.8 16V 88kw 120LE 1798ccm) Eng.code: CDHA Type id: 34806

2.0 TDI diesel (2.0 16V 105kw 143LE 1968ccm) Eng.code: CAGA,CJCA Type id: 31000

2.0 TDI diesel (2.0 16V 125kw 170LE 1968ccm) Eng.code: CAHA,CGLB Type id: 31001

2.0 TDI diesel (2.0 16V 88kw 120LE 1968ccm) Eng.code: CAGC,CJCC Type id: 31588

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 147kw 200LE 1984ccm) Eng.code: BWE Type id: 30999

2.0 TFSI benzin (2.0 16V 155kw 211LE 1984ccm) Eng.code: CDND Type id: 34810

Tovább olvasom
Évente több mint 10 millió új járművet szerelnek fel SACHS lengéscsillapítókkal. A SACHS márka története 1894-ben kezdődik, amikor a szerszámkészítő és névadó Ernst Sachs beadta első kerékpárkeréktengely szabadalmi bejelentését. Sachs találmányának szabadalmaztatása vezetett ahhoz a közös döntéshez, hogy 1895. augusztus 1-jén megalapítják a ""Schweinfurter Präzisions-Kugellager-Werke Fichtel & Sachs"" vállalatot, amely a kerékpárok golyóscsapágyainak és kerékagyainak gyártásával foglalkozott. A kerékpár tömegközlekedési eszközként való áttörése gyors növekedést eredményezett; 1905-ben a Fichtel & Sachsnak már 900 alkalmazottja volt. A gazdasági válság idején Sachs 1923-ban részvénytársasággá alakította át a vállalatot, majd 1929-ben eladta a golyóscsapágy részleget, és a járműmotorok, tengelykapcsolók, valamint lengéscsillapítók gyártására összpontosított. 1945-ben, a háborús zűrzavarok után a schweinfurti gyár létesítményeinek 67 százaléka megsemmisült, ennek ellenére az év végén újraindult a termelés. Más innovatív fejlesztések piaci sikerével a schweinfurti anyagyárat 1969-ben meg kellett duplázni. Emellett több vállalatot is felvásároltak, és a vállalat megtette az első lépést Észak-Amerikában, mielőtt a Mannesmann AG 1987-ben megszerezte a részvények többségét. A vállalat nemzetközivé válása tovább folytatódott, és 1995-ben a Fichtel & Sachs 38 gyártó és értékesítő vállalattal volt jelen világszerte. A ZF Sachs AG névre átkeresztelt vállalat 2001-ben a ZF csoport része lett, majd 2011-ben beolvadt a ZF Friedrichshafen AG-be. Ma a SACHS márka termékeit a ZF Aftermarket a LEMFÖRDER, TRW, BOGE és ZF OPENMATICS márkákkal együtt sikeresen értékesíti nemzetközi szinten.
Tovább olvasom